Beta güncellenmedi daha.
Beta güncellenmeden normal uygulama güncellenmiyorFinal uygulaması gelmesi için betanın guncellenmesi gerekmiyorki
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.

Beta güncellenmeden normal uygulama güncellenmiyor![]()
İyi de betaya zaten neredeyse gün aşırı güncelleme verilirken normal sürüm aylardır güncelleme almıyor. Saçma bence bu fikir.Beta güncellenmeden normal uygulama güncellenmiyor![]()
Beta sürüm belliki tamamlanmadı, her gün güncelleme alıyor.!Beta sürecini tamamladılarsa, doğrudan final sürüme güncelleme verebilirler.
Öncelikle betaya verilecek diye bir kaide yok.
Şuan için betaya gelmeden final sürüme gelmesi daha doğrusu açık sürüme gelmesi imkansız diyebilirim, neden derseniz uygulamayı testerlerin kontrol etmesi lazım çünkü uyumsuz şuan için düzelicektir büyük ihtimal.İyi de betaya zaten neredeyse gün aşırı güncelleme verilirken normal sürüm aylardır güncelleme almıyor. Saçma bence bu fikir.
Beta sürüm belliki tamamlanmadı, her gün güncelleme alıyor.!
Şuan için betaya gelmeden final sürüme gelmesi daha doğrusu açık sürüme gelmesi imkansız diyebilirim, neden derseniz uygulamayı testerlerin kontrol etmesi lazım çünkü uyumsuz şuan için düzelicektir büyük ihtimal.
anlamadım ?Demekki senden sonra mesaj atan kardeşin mesajını okuyunca beta programını şu anlık askıya almışlar
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
anlamadım ?
Beta sürüm belliki tamamlanmadı, her gün güncelleme alıyor.
Valla bazı şeylerde sıkıntı var o konularda isyanlardayız ama bir kaç uygulama yüzünde de sistemi bırakmıyoruzsistemin arayuzunu kullanım kolaylığını hızını beğenerek aldık
![]()
Tost Makinası ile gönderildi.
