Satılık / Takas LUMİA 925 BEYAZ 16GB

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zaoms

Üye
    Konu Sahibi
LUMİA 925 BEYAZ 16GB
Merhabalar arkadaşlar lumia 925 model telefonumu tamamen keyfi ve farklı modeller denemek için takas etmek istemekteyim.ilk amacım takas olsa da NAKİT FİYATI 800₺(daha indirim olmayacaktır satılmazsa kendim kullanırım memnunum. ) olmakla beraber takas fiyatı farklıdır. Yurtiçi garantili ve iğnesine kadar Full kutulu temiz bir cihaz. Hiçbir yazılımsal veya donanımsal sorunu bulunmamakta ve hiç servis yuzu görmedi.resimler için:
(duzgun kamera yoktu,pek detaylı değiller...)
Takaslayacağım cihazların kozmetik durumunun iyi olması tercih sebebidir. Cihazlar kutulu ve kesinlikle faturalı olmalıdır onceliğim lg optimus g olup bir sure Windows Phone a ara vermek için Nokia nın hiçbir modelini düşünmüyorum.İyi forumlar.He bu arada İstanbulda ikamet etmekteyim. Mail ile ulaşırsanız hızlı donuş yaparım:[email protected]Güncel,yeni takas cihazı eklendi.Up.G Pro ile takasa açık.Nexus 4 şle takas mevcut.Yok mu l925 isteyen :DÇarşamba günü güncellemesiUpGuncell. .
 
Son düzenleme:


the06resul

the06resul

Üye
dıscovery düsünürsen mesaj at
 
  • Beğen
Tepkiler: batmanemre@1912

zaoms

Üye
    Konu Sahibi
Özellikle düşünmüyorum saolun.Up.DevamGündem
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
Beyaz iphone 4S 32 gb düşünürmüsün
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
telefonun resimlerini de eklesen faydalı olur
 

zaoms

Üye
    Konu Sahibi
Şuanlık fotoğraf çekecek cihazım yok maalesef.---
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
cihazı kim görmeden alır ki :ehecihazı kim görmeden alır ki :ehe
 

zaoms

Üye
    Konu Sahibi
O yüzden elden teslim istiyorum zaten :)İndirime gidildi,resimler eklendi..
 

ALİ COMERT

Üye
Bende lumia kullanıyorum bedeli 920 bir yıl oldu alalı bendeki de çok temiz hiç servise gitmedi düşünürsen takas ederim

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

zaoms

Üye
    Konu Sahibi
Bende lumia kullanıyorum bedeli 920 bir yıl oldu alalı bendeki de çok temiz hiç servise gitmedi düşünürsen takas ederim

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
İlanda Windows Phone duşunmediğimi belirtmiştim.
 
bmwengin

bmwengin

Üye
elimde google saf android androidin en hızlısı flaşlı mlaşlı nexus 7 8gb tablet var. yatağımda ve şarjda kullanıyorum tabletin kozmetiği hızı pili herşeysi on numara. bu tabletten sonra elime android cihaz sürmüyorum. telefonum da samsung wave bada. ama o biraz sıkıntılı :)
istersen tableti garantisi gıcır gıcır kutusu şarj aleti ve faturasıyla vereyim. diğer galaxy tab la filan karşılaştırma ben hepsiyle karşılaştırdım. kağnı arabası gibi kaliyorlar yanında. tabletin üstüne 100 tl de para veririm ne dersin?
 
Son düzenleme:

zaoms

Üye
    Konu Sahibi
elimde google saf android androidin en hızlısı flaşlı mlaşlı nexus 7 8gb tablet var. yatağımda ve şarjda kullanıyorum tabletin kozmetiği hızı pili herşeysi on numara. bu tabletten sonra elime android cihaz sürmüyorum. telefonum da samsung wave bada. ama o biraz sıkıntılı :)
istersen tableti garantisi gıcır gıcır kutusu şarj aleti ve faturasıyla vereyim. diğer galaxy tab la filan karşılaştırma ben hepsiyle karşılaştırdım. kağnı arabası gibi kaliyorlar yanında. tabletin üstüne 100 tl de para veririm ne dersin? cevap için twitteri de kullanabilirsin @sanaldervis cevabını bekliyorum
Burdan yazayım:teklif için teşekkürler fakat hayır,nexus 7 yi zaten kullanmış bir insanım,8gb hafızasıyla da zaten kullanılmayacak konumda. Üstelik telefon ihtiyacımda olacak o zaman,takas sadece cep telefonlarıyla.
 
  • Beğen
Tepkiler: bmwengin
adanalı1

adanalı1

Üye
8 çekirdekli tablet vereyim degiselim:)
 
adanalı1

adanalı1

Üye
Can sağolsun o zaman ;)
 
BeatsBox

BeatsBox

Üye
Satillm
Satilmadi dimmmi
 
BeatsBox

BeatsBox

Üye
850 tl,ye braka bilirmisin bide tlefonun tam ozeliklerini yazarmisin
 

zaoms

Üye
    Konu Sahibi
850 tl,ye braka bilirmisin bide tlefonun tam ozeliklerini yazarmisin
Hocam cihazı 800tl ye bırakıyorum zaten ilanda yazıyor,Full kutu garanti Türkiye cihazı iğnesine kadar mevcut şuan Windows Phone 8.1 yuklu seri sorunsuz batarya durumu çok iyi.Up up optimus g si olan varsa takaslayalım!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Ozan
Cevap
0
Görüntüleme
763
Ozan
Cevap
2
Görüntüleme
965
Esendağlı
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Esendağlı
ponçikEnişte
Cevap
3
Görüntüleme
890
Mesut Aktaş


Üst Alt