I. Maxicep En Güzel Profil Yarışması!

Sponsorlu Bağlantılar

azomania

azomania

Üye
    Konu Sahibi
I. Maxicep En Güzel Profil Yarışması!
1. Maxicep En Güzel Profil Yarışması:
Bilindiği üzere MAXİCEP 'in teması değişti, ve bunun yanında birçok yeni özellikler geldi.Bunlardan bir tanesi de Profilini kendin ayarlayabilmen ve kendi zevkini buna katabilmen olmuştur.
Yarışmamız 4 aşamada gerçekleşecektir:

1) I. Maxicep En Güzel Profil Yarışması(Profiller): Bu aşamada sadece yarışmaya katılmak isteyenler düzenledikleri profilleri http://www.maxicep.com/gereksiz-mes...smasi-icin-profil-resmini-ayarlama-98714.html (Bu Linkteki Anlatımla) açılan bu konuya ekleyeceklerdir.Bu bölümde sadece Profil resimler paylaşılacak ayrıyetten gelip başka bir üye yorum yapamayacak direk mesajı silinecektir.

2) I. Maxicep En Güzel Profil Yarışması(Yorumlar&Düşünceler): Bu bölümde tüm Maxicepliler mesaj atıp yarışma ile ilgili
Yorumlar&Düşünceler&Şikayetler'ini yazabilirler.

3) I. Maxicep En Güzel Profil Yarışması(Puanlama): Bu bölümde sadece Puanlama olacaktır.Puanlama dışında yazılan mesajlar silinecektir.Puanlama sistemi aşağıda verilmiştir.

4) I.Maxicep En Güzel Profil Yarışması(Sonuçlar): Bu bölüm yarışma bittikten ve puanlama hesaplandıktan sonra oluşturulup yarışmada dereceye girenler açıklanacaktır.

Yarışmanın Puanlaması: Puanlama aşağıdaki gibi yapılacaktır.
5 *
4 *
3 *
2 *
1 *
Puan veren her üye
5 puan şu üyeye
4 puan şu üyeye
3 puan şu üyeye
2 puan şu üyeye
1 puan şu üyeye

benzeri örnek puanlama yöntemiyle yarışmacılara puan verecek ve oylama sonunda puan cetveli oluşturulacak.

Yarışma 25 Mart 2008 'de başlayacaktır ve 2 hafta sürecektir.Ödüller için yazılan ilk cevaba bakın. NOT:Yarışmamız EN GÜZEL FOTOĞRAF YARIŞMASI ile çakışması sebebiyle 1 ay uzatılmıştır.

NOT: Yarışmanın içeriğini yarışma tarihine kadar düzeltmek
yarışmayı düzenleyenlerin inisiyatifindedir.

Yarışma tüm üyelere açıktır. İsteyen her üye katılabilir.


**Ayrıca bu sayfadaki içerik için ilham veren
Nazy - ouSahin - dreamboys69 'a teşekkürler.

 


Ozan

Ozan

Admin
Yarısmaya Katılanlara da;

1.Gelen Üyeye: 500 Maxipuan
2.Gelen Üyeye: 300 Maxipuan
3.Gelen Üyeye: 200 Maxipuan

Hediye edelim :)
 
Nazy

Nazy

Üye
Çok Zevkli ve çekişmeli olacağa benziyor:)
 
canturgay

canturgay

Üye
katılım üst sınırı ne acaba .. kaç kişi..
 
azomania

azomania

Üye
    Konu Sahibi
katılım üst sınırı ne acaba .. kaç kişi..

Zaten böyle bir yarışma stili yapılmanın amacı avatar yarışmalarında olduğu gibi sınırlı sayıda katılımcı sağlamama herkesi aktif yapmaktı.Ama katılım çok çok yoğun olursa üstesinden gelemeyebileceğimiz için belli sayıdan sonrasını alamayabiliriz.
 
lodos04075

lodos04075

Üye
peki nasıl katılacağız yarışmaya
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Bu yarışmayı biraz daha ileri tarihe alamıyormusunuz..:@ En güzel Fotograf Albümü yarışması var:nono:
 
lodos04075

lodos04075

Üye
şimdi Biz Bu Yarışmaya Nasıl Katılacağız Bir Bilgisi Olan Söylesin!!!
 
ycg35

ycg35

Üye
bn hiçbirşey anlamadım yani profilimizin resmini çekip burayamı koycas :ss
 
Altun.

Altun.

Üye
ewet ya kısır olumş açıklama
 

rappersemih

Üye
arkadaşlar anladığım kadarıyla profilimizin tasarımını yapacağız ve değerlendirme yapılacak :D

bende varım :D
 
azomania

azomania

Üye
    Konu Sahibi
şimdi Biz Bu Yarışmaya Nasıl Katılacağız Bir Bilgisi Olan Söylesin!!!

Profil ayarlarından zevkine göre profilini düzelteceksin,ayarlayacaksın.Verdiğim linkteki gibi ya da kendi bildiğiniz başka yöntemler varsa o şekilde ayarlıyorsunuz daha sonra yarışma başladığında açılacak olan profiller kısmına eklemeniz yeterli olacaktır.Ben bir örnek vereceğim.

--------------- Ekleme ---------------

bn hiçbirşey anlamadım yani profilimizin resmini çekip burayamı koycas :ss

Hayır dostum buraya değil.Bu sadece bir ilan.Yarışma tarihinde açılacak olan (yukarıda koyu kırmızı ile yazılan) I.Maxicep En Güzel Profil Yarışması(profiller) kısmına ekleyeceksiniz.

--------------- Ekleme ---------------

ewet ya kısır olumş açıklama

Neresini kısır gördüysen söyle daha da açıklayıcı olmaya çalışalım.Ya da anlamadığın yer neresi?

--------------- Ekleme ---------------

Bu yarışmayı biraz daha ileri tarihe alamıyormusunuz..:@ En güzel Fotograf Albümü yarışması var:nono:

Yarışma tarihi tekrar ayarlandı.
 
sonbela

sonbela

Üye
Güzel Bir Yarıuşma Olucak Anlaşılan
 
Seza

Seza

Üye
katılanlara başarılar
 
Altun.

Altun.

Üye
şimdi profilimizi sitenin standart profil çeşitlerindenmi yapacaz yoksa profilimi print svreen yapıp photoshop vs. demi editleycez bunu demek istedm
 
CK1991

CK1991

Üye
ben hazırım :) gsli olmam çok etkiliyor profili :)
 
azomania

azomania

Üye
    Konu Sahibi
şimdi profilimizi sitenin standart profil çeşitlerindenmi yapacaz yoksa profilimi print svreen yapıp photoshop vs. demi editleycez bunu demek istedm

hayır onu photoshopta düzeltmek bence olmaz.Ama fikirlerinizi almak güzel.
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
vatana millete ve maxicebe hayırlı ugurlu olsun
 

cevdet12

Üye
bende katılacam sanırım ama bi profilimi düzenlemem lasım:D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
hiç bi şey anlamadım negative den ricam sen biraz anlatsan bu açıklama bayağı eksik
 

Benzer Konular

Ozan
Cevap
41
Görüntüleme
4K
DarkredBlue61
Ozan
Cevap
43
Görüntüleme
4K
ÇaRşI 2387
Cevap
21
Görüntüleme
2K
PALA.
Ozan
Cevap
0
Görüntüleme
763
Ozan


Üst Alt