Hangi Kargo Firması Neden?

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hangi Kargo Firması Neden?
Evet arkadaşlar herkes neden hangi kargo firmasını tercih ettiğini söylesin.
Ben Mng Kargo'yu seviyorum çünkü Hatay'dan İstanbul'a yolladığım kargo ertesi gün giderken (normal şekilde ( gün içi teslimat değil)) Ptt ile 4-5 günde gittiğiini bilirim.
 


maxirabit

maxirabit

Üye
Yurtiçi,sebebi kırılmadan gönderebiliyor olması 2. olarak en zor ihtimal aras
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bende mng tercih ediyorum çok kullandım bi sıkıntı olmadı teslimatlar oldukça hızlı yurtiçi de iyi ama mng daha iyi geldi bana ama şu en hızlı denilen ups beni çok sinirlendirmişti 3 saatlik yolu 6 günde getirdi
 
greenmile

greenmile

Üye
Bana haftada 8-10 paket geliyor online alışveriş çok fazla yapıyorum özellikle yurtiçi ve ups kargoyu tercih ediyorum sorun çıksada genel müdürlüğe kadar şikayet ediyorum yani sorun değil zorda kalmadıkça arasla alışverişim olmuyor çünkü burdaki şubeyle kavgalıyım
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Ups :good:
 
Charles Bukowski

Charles Bukowski

Üye
Alışveriş yaptığınız sitenin yoğunluğuna bağlı olarak değişebiliyor.Misal ben markafoni , limango , 1v1y , modagram , trendyol , morhipo ve de factodan alışveriş yapan biriyim.Bu alışveriş yaptığım sitelerin bazıları aynı kargo firması ile anlaşmalı.Misal markafoni arasla anlaşmalı ama en erken 7 günde geliyor.Aynı kargo ile anlaşmalı modagram ise ertesi gün getiriyor.Çünkü modagram , markafoniye nazaran daha az alışveriş yapılan site.Sitenin kalabalıklığına göre değişebiliyor.Ama diğerlerine göre MNG cumartesi de öğlene kadar açık olduğu için biraz avantajlı.
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
hayatımda bi kere kargo kullandım o da aras kargo :d 3 gün içinde tişört gelmişti bayağı kısa süre
 
greenmile

greenmile

Üye
Alışveriş yaptığınız sitenin yoğunluğuna bağlı olarak değişebiliyor.Misal ben markafoni , limango , 1v1y , modagram , trendyol , morhipo ve de factodan alışveriş yapan biriyim.Bu alışveriş yaptığım sitelerin bazıları aynı kargo firması ile anlaşmalı.Misal markafoni arasla anlaşmalı ama en erken 7 günde geliyor.Aynı kargo ile anlaşmalı modagram ise ertesi gün getiriyor.Çünkü modagram , markafoniye nazaran daha az alışveriş yapılan site.Sitenin kalabalıklığına göre değişebiliyor.Ama diğerlerine göre MNG cumartesi de öğlene kadar açık olduğu için biraz avantajlı.
Markafoni alışveriş kulübü modagram ise stok çalışıyor sebebi bu bu arada modagram trendyolun
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Ptt güvenli fakat bir o kadar yavaş Türkiye'nin birkaç noktasına gönderimlerim oldu burası biraz metropol olduğundan (İst) çıkış yapması uzun sürüyor şube-merkez-anadolu merkez felan ama çıktıktan sonra çabuk varıyor dezavantajı : haftasonu çalışmaz , şubede yumuşak davranıp paketin içini açtırmamak için 40 takla atmak.Hediye gönderiyordum şubedeki elemanla iyi geçinince paket açılmadı iyi ki.En hızlısı ise MNG fakat pahalı
 
remixtik

remixtik

Üye
ben bır kargoda calsmıs kısı olarak ben yurtiçi aras derım ptt kargo cıdden karısık bır yer hem mektup hem kargolar ıkısıde karısık ama yapıcaksanız aras kargo sabah servısı var o super onu kullanın ben yurtiçi kargoyu getırme bakımından hızlı buluyorum surat kargo sakın tercııh etmeyn onlar berbat gec getırıyorlar urunu benım bır urunum vardı onu hala getırcekler umudumu kestım
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Aras gibisi yoktur. Pahalıdır ama kalitelidir böyle bir şirkettir. Yurt içi ucuzdur ve bizim burda çok kötüydü şikayetler sonucu duzeltebildiler ama hala eksikleri var müşteriyle ilgilenmiyor bile dalga geçer gibi. Ama aras öyle değil
 
Sarangni

Sarangni

Üye
UPS çok iyi. Evde bulamasalar bile tekrar geliyorlar.

Aras kalite ve hızlı çalışıyor.

Yurt içi İstanbul da berbattı ama burada iyi iş çıkarıyor.

Sürat lanet olsun onlara diyesim geliyor. Bir ara hiç eve getirmiyorlardı hep şubeden almak zorunda kalıyordum.

MNG Kargo, telefonla aradılar çok yoğunum kargonun gelip almazsanız bayram sonuna kalır sizin bölgeye dağıtıma çıkmıyoruz bugün dediler. Bu neyin kafası ise.

PTT iyi çalışıyor. Bir sıkıntısını görmedim. Fiyat da uygun.
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
Aras
 
0MG90

0MG90

Üye
Aras lanet bi kargo. Adresime getirmiyorlar hiç gidip almak zorunda kalıyorum.

Yurt içi hızlı ve sorunsuz.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
evden çıkmadım kargom gelecek diye. meğersem eve uğramışlar ve ben evde değilmişim. :sirit:
Valla aynısı oldu evdeydik. Ama evde bulamadık diye yazı bırakmışlar kapıyı bile çalmadılar. Çok fena sövmüştüm
 


Üst Alt