En komik Video yarışması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
    Konu Sahibi
En komik Video yarışması
En komik Video yarışmasına katılmak isteyenler kurallar aşağıda açıkça verilmiştir!!!

1.Katılmak isteyenler aşağıda ismini yazıp(maxi cep kullanıcı ismini)
Altında da videoyu paylaşması
-------
2.Video internetten veya kendi çektiğiniz video olabilir (serbest)
-------
3.katılmak için herhangi bir sınırlama yoktur ---herkes katılabilir---
-------
4.En iyi en çok beğendiğiniz kişinin videosunu beğenmeniz yeterli Beğendiğiniz taktirde kazanan 1. 2. 3. Kişiler belirlenecektir.
-------
5.Videonun Youtube dan paylaşılmadı kesinlikle yasaktır..... Çünkü izleyemeyenler olabilir.
-----
6.Herhangi bir ödül yoktur yarışmanın amacı eğlenmektir...
------
7.(kurallara uymadığınız taktirde yarışmaya katılımınız iptal olacaktır)
--------
yazmadığım pas geçtiğim şeyler olursa lütfen aşağıda paylaşınız.
------------
BAŞARILAR
------------

Evet @hosafcı 2 begeni ile önde

1.@hosafcı

Mesaj Kendiliginden Gönderildi;

Mario ile gönderildi.
 
Son düzenleme:


Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
İyi bir yarışma olur umarım, katılım yok gibi gözüküyor, gereksizlerde konu aç bence :oke:
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
    Konu Sahibi
Aynen kimse katılmıyo :D

Nokia 3310 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Aynen kimse katılmıyo :D

Nokia 3310 ile gönderildi.
Ödül yok ödül, ödül olsun bak o zaman gör sen :D Şahsen ben katılmak isterim ödüllü ödülsüz farketmez ama ben ve komedi olmuyo uğraşamam şimdi komik videoyla şunla bunla :D Sen adminlerle görüştün mü ödül mevzusunu :hmmm
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
    Konu Sahibi
Tamam dur ödül düşünüyorum. :eller:

Nokia 3310 ile gönderildi.
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
    Konu Sahibi
Bulamadim zaten hattımda 65 kuruş var :D

Nokia 3310 ile gönderildi.
 
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Bulamadim zaten hattımda 65 kuruş var :D

Nokia 3310 ile gönderildi.
Ödülü adminler veriyor, senden kuruş çıkmıyor merak etme :D Ama yarışmanın aktif olması lazım, yani katılım olması lazım yoksa konu da kilitlenebilir benden söylemesi :eller:
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
    Konu Sahibi
o_O

 
hosafcı

hosafcı

Üye


daha komiklerini biliyoorum ama bu çok hoşuma gidiyor :D 18 yaşındayım ama hala çizgifilm izliyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan, İnternettin HOCA ve mürteza16
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye


daha komiklerini biliyoorum ama bu çok hoşuma gidiyor :D 18 yaşındayım ama hala çizgifilm izliyorum :D
Bir yerde okumuştum, hala çocuk kalmış, çocukluğundan kopamamış insanlar çok akıllı olur diye, böyle devam et abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hosafcı
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye


daha komiklerini biliyoorum ama bu çok hoşuma gidiyor :D 18 yaşındayım ama hala çizgifilm izliyorum :D
bende çok seviyorum o çizgi filmi. Şahsen sırf onu izlemek için açıyorum cartoon networku :D


daha komiklerini biliyoorum ama bu çok hoşuma gidiyor :D 18 yaşındayım ama hala çizgifilm izliyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hosafcı
Prootsar

Prootsar

Üye
o zaman ben de trafikten katılayım buraya.

auteur
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: İnternettin HOCA
minoo

minoo

Üye
Yarışmaya katılım sağlanamamış galiba :)
Daha fazla katılımcı ile yeni yarışma düzenleyebilirsiniz.

Keyifli forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: İnternettin HOCA
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt