GuiTaRisT111
Üye
Yazın demiş.
Evet şimdi farkettim. Fakat yine de çok düşmez fiyatı bence.
Yazın demiş.
Nexus 6 cikmayacakmis gecen.bir yerde okudum nexus 5 son cihazİndirimle falan illaki denk gelir. 6 çıkınca düşer 1000'e. 1000 olmaz 1100 olur.![]()
![]()
optimus g alma bence , cihaz hala güncelleme bekliyor ve ben optimus g'yi elime aldım çok kötü , daha baktığım yerde arayüzde kasmalar mevcut. tabi yinede sen bilirsinAynen öyle yada 100 200 daha eklersen optimus g
ama benim fikrim 1000 tl civarı nexus 4 
orası kesin ama ben bişey anlamadım biyerdenexus 6 çıkmıcak play editionlu telefon çıkacak yazıyordu 1 ay sonra aynı sitede yeni nexus 6 sızdı haberiSon değildir nexus 6 olmaz başka bi isimle olur
:Ya şöyle düşünün mesela nokıa normandy ismiyle çıkacak dediler sonra nokia x olarak çıktı ama çıkan aynı cihaz demi ?orası kesin ama ben bişey anlamadım biyerdenexus 6 çıkmıcak play editionlu telefon çıkacak yazıyordu 1 ay sonra aynı sitede yeni nexus 6 sızdı haberi:
kamerası nexus 4'ün gayet güzel , 8 mb yazdığına bakma nexus 4'te gayet kaliteli fotoğraflar çekilebiliyiorBende optimus g yi kamera ve hafıza yönünden daha iyi olduğundan önerdim tabiki nexus 4 kadar akıcı değildir ama güncelleme bu kadar önemliyse romda kurabilir
Valla Ben Şuanda Telefonumu Nexus 5 Harici Başka Telefona Değişmem
Zaten Benim En Büyük Hatam Sabırsızlık Oldu
Ağustos'ta Nexus 4 aldım 3 ay sonra Nexus 5 Çıktı
Hemde Aynı Fiyata
Birde Rom Yükleyince Garanti Gidiyor
Yani Ama Google Play Edition İsmi Kötü ve Akla Kalıcı Bir İsim DeğilBende optimus g yi kamera ve hafıza yönünden daha iyi olduğundan önerdim tabiki nexus 4 kadar akıcı değildir ama güncelleme bu kadar önemliyse romda kurabilir
Ya şöyle düşünün mesela nokıa normandy ismiyle çıkacak dediler sonra nokia x olarak çıktı ama çıkan aynı cihaz demi ?
Bence Nexus İsmi Gayet Güzel
Ama Cihazda Sorun Olmadıktan Sonra 
