Tavsiye yeni telefon mu alsam acaba?

Sponsorlu Bağlantılar



Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bencede
 
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
o zaman mecburen eledim nexus 5 i
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Son değildir nexus 6 olmaz başka bi isimle olur
 
tmytrnc_

tmytrnc_

Üye
Olabilir yani :-D nexus guzel cihazda benim aklimi g2 nin arayuzu aldi lg bu konuda cok basarili
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
O arayüzü romlada halledebilirsin. Ama g2 de güzel tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: tmytrnc_
tmytrnc_

tmytrnc_

Üye
Almaya gitmeden 1 hafta once daha fazla arastirma yapacam o zamana kadar bakalir daha...
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Farkı önemli değil dersen al G2 yi gitsin :D
 
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
g2 nedense pek alasım gelmiyor
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Nexus 5 ne biliyim biraz daha toplu biraz daha dayanıklı geliyo bana
 
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
aynen
 
NEXUS

NEXUS

Üye
1000 TL'ye en mantıklı seçim bence nexus 4 :) hem hiçbir oyun kasmıyor , hem hızlı , hemde android'in son sürümünü kullanıyor + saf android kullanıyor saf android ise hiç kasmayan arayüzdür :) Yani En Mantıklı Seçimin Nexus 4 olsun :) eğer 400 tl daha eklerim diyorsan nexus 5 :)
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Aynen öyle yada 100 200 daha eklersen optimus g
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Aynen öyle yada 100 200 daha eklersen optimus g
optimus g alma bence , cihaz hala güncelleme bekliyor ve ben optimus g'yi elime aldım çok kötü , daha baktığım yerde arayüzde kasmalar mevcut. tabi yinede sen bilirsin :) ama benim fikrim 1000 tl civarı nexus 4 :oke:
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Son değildir nexus 6 olmaz başka bi isimle olur
orası kesin ama ben bişey anlamadım biyerdenexus 6 çıkmıcak play editionlu telefon çıkacak yazıyordu 1 ay sonra aynı sitede yeni nexus 6 sızdı haberi :ah:
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bende optimus g yi kamera ve hafıza yönünden daha iyi olduğundan önerdim tabiki nexus 4 kadar akıcı değildir ama güncelleme bu kadar önemliyse romda kurabilir
orası kesin ama ben bişey anlamadım biyerdenexus 6 çıkmıcak play editionlu telefon çıkacak yazıyordu 1 ay sonra aynı sitede yeni nexus 6 sızdı haberi :ah:
Ya şöyle düşünün mesela nokıa normandy ismiyle çıkacak dediler sonra nokia x olarak çıktı ama çıkan aynı cihaz demi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Bende optimus g yi kamera ve hafıza yönünden daha iyi olduğundan önerdim tabiki nexus 4 kadar akıcı değildir ama güncelleme bu kadar önemliyse romda kurabilir
kamerası nexus 4'ün gayet güzel , 8 mb yazdığına bakma nexus 4'te gayet kaliteli fotoğraflar çekilebiliyior :oke: Valla Ben Şuanda Telefonumu Nexus 5 Harici Başka Telefona Değişmem :) Zaten Benim En Büyük Hatam Sabırsızlık Oldu :D Ağustos'ta Nexus 4 aldım 3 ay sonra Nexus 5 Çıktı :( :D Hemde Aynı Fiyata :D Birde Rom Yükleyince Garanti Gidiyor :)
Bende optimus g yi kamera ve hafıza yönünden daha iyi olduğundan önerdim tabiki nexus 4 kadar akıcı değildir ama güncelleme bu kadar önemliyse romda kurabilir
Ya şöyle düşünün mesela nokıa normandy ismiyle çıkacak dediler sonra nokia x olarak çıktı ama çıkan aynı cihaz demi ?
Yani Ama Google Play Edition İsmi Kötü ve Akla Kalıcı Bir İsim Değil :) Bence Nexus İsmi Gayet Güzel :) Ama Cihazda Sorun Olmadıktan Sonra :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Rom yükleyince garanti gitmez. Bootloaderı kapatırsın tekrar garantiye girer.
Nexus 4'ün kamerası da pek matah değil. :D
 

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
812
enversezen
Cevap
3
Görüntüleme
527
Hasand.
Cevap
1
Görüntüleme
477
ömer talat katı


Üst Alt