Tavsiye yeni telefon mu alsam acaba?

Sponsorlu Bağlantılar

NEXUS

NEXUS

Üye
Rom yükleyince garanti gitmez. Bootloaderı kapatırsın tekrar garantiye girer.
Nexus 4'ün kamerası da pek matah değil. :D
Ben Gayet Memnunum Kamerasından Ve Sık Kullanan Birisiyim :oke:Artı Ben Telefona Rom Atmaya Korkan Birisiyim Telefon Brick Olur Diye Konuyu Başlatan Kişide Böle Birisiyse :)
 


Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Tabiki nexus 4 kamerasıda yeterli. Boşver 3 ayda az süre değil :) eski haline geldiğindede garanti düzelir yinede bu işlere garanti bitince girmek lazım. İsme fazla takılmayın nexusuda sokaktan birine sorsan o ne diyebilir önemli olan özellik
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Tabiki nexus 4 kamerasıda yeterli. Boşver 3 ayda az süre değil :) eski haline geldiğindede garanti düzelir yinede bu işlere garanti bitince girmek lazım. İsme fazla takılmayın nexusuda sokaktan birine sorsan o ne diyebilir önemli olan özellik
garanti bitince yapmayı düşünüyorum ama çok korkuyorum :(
 
Invoke

Invoke

Üye
Ben nexus 5'i 3-4 kez soft brick ettim. :ehe
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Merak etme @-qarapapaq- var adam tecrübeli yardımcı olur :D zaten yapınca korkungidiyo tecrübe sahibi oluyosun 5800 dan biliyorum bikere bozdum garanti yaptı sonra kendim yapmayı öğrendim :D
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Merak etme @-qarapapaq- var adam tecrübeli yardımcı olur :D zaten yapınca korkungidiyo tecrübe sahibi oluyosun 5800 dan biliyorum bikere bozdum garanti yaptı sonra kendim yapmayı öğrendim :D
aman hiç ihtiyacım yok :D bi uygulama kayıtlarını yedeklemek için istiyordum onada helium yetişti ama biraz anlatım yapabilirsiniz belki sonra denerim ama riskli olmasın ,:DNesye Konu Dağılmasın :oke:
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bende tam bilmiyorum ilerde yaparsam ki fazla dayanacak gibi değilim o zaman öğreniriz :D Forumdan birinin G2 si bunu yaparken açılmamış ama garantiye gönderdi yapmışlar ama garantiden çıktığınıda not düşmüşler :D aynen dağılmasın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Invoke

Invoke

Üye
Ben demin ubuntu touch denedim, pek düzgün çalışmıyordu. Nexus 4de seçenek daha fazla. Sailfish vs var. :D

Hadi tamam, dağılmasın. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Onlar nerenin köyü :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
1000 tl ye hiç ekleyemem en iyisi nexus 4 ekranıda tam istediğim boyutta
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Turkcell de 900 950 falandı
 
fk555897

fk555897

Üye
2. el Note 2 almanı tavsiye ederim. Hem tablet hem de telefon olarak kullanırsın.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Yani gidipte 1000 e almasın. Turkcell de 900 teknosada falan 949 falandı
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Nexus 4 900 TL'ydi(Nexus 5'in Çıkmasıyla Düştü :)) En Son Baktığımda Artı Verdiğin Paranın Tamamını Hakediyor :oke:
2. el Note 2 almanı tavsiye ederim. Hem tablet hem de telefon olarak kullanırsın.
Samsung Almanı Tavsiye Etmem Belli Bir Süre Sonra Arayüzünde Takılmalar Kasmalar Oluyor :)Şimdi Baktım Nexus 4 949 TL =) Nexus 4'ü alırsan İlk Olarak Android Sürümünü Güncelle :)
Turkcell de 900 950 falandı
yav ben turkcell telefon al dediğini zaettim kusura bakma :D
 
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
yaza kadar daha 3 ay var alıcam inşallah
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Yok hani mağazaya göre 50 tl daha ucuz peşin alacaksa ve garantisinde sıkıntı yoksa alsada bişey olmaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
yaza kadar daha 3 ay var alıcam inşallah
Kasımda Filan Alsan Nexus 6'nın Çıktıktan 1 Ay Sonra Filan Nexus 5 nexus 4'ün şuanki fiyatına düşüyor ancak Nexus 4'de Gayet Güzel Bir Cihaz :oke: Eğer Nexus 4 Alırsan İlk İşin Play Store'den Google Asistan Launcher'ı Yükle :) Nexus 4'ün Kendi Arayüzü Kötü Not: Google Asistan Launcher Nexus 5'in Orjinal Launcher'ıdır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: harmless07
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
tamam çok teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
830
enversezen
Cevap
3
Görüntüleme
528
Hasand.
Cevap
1
Görüntüleme
477
ömer talat katı


Üst Alt