[ROM][OFFICIAL][KitKat 4.4.2][codina] PAC-man 4.4.Alpha-1 [AOSP]

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
[ROM][OFFICIAL][KitKat 4.4.2][codina] PAC-man 4.4.Alpha-1 [AOSP]




Merhabalar.PacMan Rom'un OFFİCAL olan son sürümünün kurulumunu anlatacağım.... :)

İNDİRMELERİ BAŞTAN HALLEDELİM!!



PacMan Rom link:


KitKat gapps Link:



rom android 4.4.2 kitkat desteklemektedir.

Cihazınızın en az android 4.1.2 sürümünde olması gerekiyor.

Şimdi CWM 6 yı recovery den falshlayalım.

Cwm 6 dan sonra WİPE DATA/FACTORY RESET yapalım.

install zip e tıklayın
chose zip from sd card a tıklayın.
ardından pc den hafıza kartınıza attığınız romu flashlayalım.
en geri tarafa gelip WİPE CACHE PARTİTİON a tıkalayalım.
tekrar dan sd card a gelerek bu seferde gapps 4.4 kitkat ı falshlayalım
en geriye gelip reboot system now a tıklayalım ve cihazımızın açılmasını bekleyim.

İŞLEM BU KADAR GAYET HIZLI STABİL BİR ROMdur şarjı fena sayılmaz hAydi kolay gele....

CREATED BY TEKNOLOJİBARONU.

Antutu Skorları(hiçbir ekleme yoktur)



Kurdish dil desteği bulunmaktadır :ehe :D



Ekran görüntüleri






 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Buğra


Buğra

Buğra

Admin
:tşk:
 
Mr.FSK

Mr.FSK

Üye
Kardeşim sd kartı nasıl tel hafızası olarak gösterebiliriz ???
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
@The Shadow yaşamıyo galiba ya hiç göremiyorum onu bu aralar :D :D :D

Ace 2 ace gibi tarihe gomulmedi denilemez. Ace sersinin son üyesi idi :(

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
Mr.FSK

Mr.FSK

Üye
MR.ROOKİE

MR.ROOKİE

Üye
hocam paylaşım için teşekkürler kullanan arkadaşlar açıklarsa iyi olur romda herhangi bir bug varmı yoksa hemen kuracağım :D
 
The Shadow

The Shadow

Üye
@The Shadow yaşamıyo galiba ya hiç göremiyorum onu bu aralar :D :D :D
Birileri bizden bahsetmiş galiba sopa: Bilmiyorum ace 2 kullanırken hiç 4.4.2 de vold.fstab yapmadım eski yöntemleri deneyin belki çalışır zaten artık böyle şeylerle işim olmuyor 16 GB hafıza yetiyor da artıyor tel için :pro:
Ace 2 ace gibi tarihe gomulmedi denilemez. Ace sersinin son üyesi idi :(

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ace serisi bitti artık kimse toparlayamaz Chainfire gelse bile :ehe Ama official rom çıkmış bu da bi başarı :ehe Şuna bir bakın sanırım 4.4.2 official bam romda çıkmış geçenlerde başka birşey ararken gördüm :D

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
hocam paylaşım için teşekkürler kullanan arkadaşlar açıklarsa iyi olur romda herhangi bir bug varmı yoksa hemen kuracağım :D
romun şarj süresi biraz kısa geldi onun dışında hiçbir kasma göremedim harika bir çalışma olmuş.
 
omer2546

omer2546

Üye
Hafıza değiştirme yapiliyosa hemen yukleyecegim?
 
Mr.FSK

Mr.FSK

Üye
gapps flashlanırken aborted verdi Error 7 mi ne yazıyordu bitirdin beni :mad: :mad: :mad: telefonu eski haline (gb) getirmek zorunda kaldım !
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
gapps flashlanırken aborted verdi Error 7 mi ne yazıyordu bitirdin beni :mad: :mad: :mad: telefonu eski haline (gb) getirmek zorunda kaldım !
imkânsiz bizzat kendim denedim ayrıca xda dada aynı şekilde yükle diyor.
 
omer2546

omer2546

Üye
Arkadaş gb e yüklemiş sorun orada jb i yukleyip bunu yuklersen olur en az 4.1.2 olmasi gerek dio
 
Mr.FSK

Mr.FSK

Üye
Arkadaş gb e yüklemiş sorun orada jb i yukleyip bunu yuklersen olur en az 4.1.2 olmasi gerek dio
Kardeşim yanlış anlama ama ben senin hayatın kadar rom kurdum ... Yani nasıl rom kurulur nelere dikkat edilmeli biliyorum...
 
omer2546

omer2546

Üye
Kardeşim yanlış anlama ama ben senin hayatın kadar rom kurdum ... Yani nasıl rom kurulur nelere dikkat edilmeli biliyorum...
Ben kurunca sorun cikmadi sen kurunca sorun ciktiysa hayatim kadar rom kurmussun ne yazar ?
 

Benzer Konular

turkishield
Cevap
4
Görüntüleme
4K
eray_kuscuoglu
teknolojibaronu
Cevap
2
Görüntüleme
1K
teknolojibaronu
Galaxy S3 Mini i8190 CWM REBOOT SORUNU
Cevap
1
Görüntüleme
1K


Üst Alt