ben ve batarya 1 gün oldu şimdi şarjdaŞu An Bu Romu Kullanan Varmı ?
Ace 2 rahat 1 gunu cikariyor zatenben ve batarya 1 gün oldu şimdi şarjda
öyle sayılır stockta 12 saat falan bu rom sağlam.Ace 2 rahat 1 gunu cikariyor zaten![]()
Bozuk demedik zatenöyle sayılır stockta 12 saat falan bu rom sağlam.

Bende Yüklüyorum O zamanCWM Yi FlashlayabilsemBeyler toplanin hafiza degistirmeyi buldum konuya ekleyinOnce uygulamalar menusunu acin ace 2 setting uygulamasi var onu ac advanced secenegi var sayfa degistirerek acin swap storage secenegini isaretleyim teli yeniden baslatinİslem bu kadar
Hangi romu kullanıyosun ?Acill Yardim
Biri aradiginda com.android.incallui durduruldu diyor sorun nedir @The Shadow sen bilirsin
Burdaki romu pac romBirde su ace 2 10.2 cm link atarmisin @The ShadowArama alma sıkıntısı nı cozseniz bunu kurcamda
SaolLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Cm based rom cm arasinda cok fark olmaz tek farki gorsellik diyebiliriz ufak tefek farklarin disinda.cm 11 e göre şarj süresi ne kadar ? serbest ram kaç mb ? kasma donma olurmu hocam
Denemedim. Genel olarak konusuyorum.hocam bu ronu denediyseniz serbest ram ne kadar ?
Valla ace 2 ye dair ne var yok silmiştim tekrardan xda ya bakmam lazım.Mehmet ben bu romu nasıl indircem ya ¿
linkten giriyom bir sürü başlık var![]()
Satçan mı yoksa ?Valla ace 2 ye dair ne var yok silmiştim tekrardan xda ya bakmam lazım.

