teknolojibaronu
Üye
[ROM][OFFICIAL][KitKat 4.4.2][codina] PAC-man 4.4.Alpha-1 [AOSP]
Merhabalar.PacMan Rom'un OFFİCAL olan son sürümünün kurulumunu anlatacağım....
İNDİRMELERİ BAŞTAN HALLEDELİM!!
PacMan Rom link:
KitKat gapps Link:
rom android 4.4.2 kitkat desteklemektedir.
Cihazınızın en az android 4.1.2 sürümünde olması gerekiyor.
Şimdi CWM 6 yı recovery den falshlayalım.
Cwm 6 dan sonra WİPE DATA/FACTORY RESET yapalım.
install zip e tıklayın
chose zip from sd card a tıklayın.
ardından pc den hafıza kartınıza attığınız romu flashlayalım.
en geri tarafa gelip WİPE CACHE PARTİTİON a tıkalayalım.
tekrar dan sd card a gelerek bu seferde gapps 4.4 kitkat ı falshlayalım
en geriye gelip reboot system now a tıklayalım ve cihazımızın açılmasını bekleyim.
İŞLEM BU KADAR GAYET HIZLI STABİL BİR ROMdur şarjı fena sayılmaz hAydi kolay gele....
CREATED BY TEKNOLOJİBARONU.
Antutu Skorları(hiçbir ekleme yoktur)
Kurdish dil desteği bulunmaktadır

Ekran görüntüleri
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Merhabalar.PacMan Rom'un OFFİCAL olan son sürümünün kurulumunu anlatacağım....

İNDİRMELERİ BAŞTAN HALLEDELİM!!
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
PacMan Rom link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
KitKat gapps Link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
rom android 4.4.2 kitkat desteklemektedir.
Cihazınızın en az android 4.1.2 sürümünde olması gerekiyor.
Şimdi CWM 6 yı recovery den falshlayalım.
Cwm 6 dan sonra WİPE DATA/FACTORY RESET yapalım.
install zip e tıklayın
chose zip from sd card a tıklayın.
ardından pc den hafıza kartınıza attığınız romu flashlayalım.
en geri tarafa gelip WİPE CACHE PARTİTİON a tıkalayalım.
tekrar dan sd card a gelerek bu seferde gapps 4.4 kitkat ı falshlayalım
en geriye gelip reboot system now a tıklayalım ve cihazımızın açılmasını bekleyim.
İŞLEM BU KADAR GAYET HIZLI STABİL BİR ROMdur şarjı fena sayılmaz hAydi kolay gele....
CREATED BY TEKNOLOJİBARONU.
Antutu Skorları(hiçbir ekleme yoktur)
Kurdish dil desteği bulunmaktadır

Ekran görüntüleri
Son düzenleme:



Bilmiyorum ace 2 kullanırken hiç 4.4.2 de vold.fstab yapmadım eski yöntemleri deneyin belki çalışır zaten artık böyle şeylerle işim olmuyor 16 GB hafıza yetiyor da artıyor tel için
