Haber Stoklarla sınırlı satılmaya başlandı ( General Mobile Elite )

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Stoklarla sınırlı satılmaya başlandı ( General Mobile Elite )
 


R.A.M

R.A.M

Üye
o marka için pahalı, muzaffer bey en fazla 1200 olacak diyordu
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Ama dediği gibi olmadı . :)
bu marka benim için önemsiz zaten dolandırıcılıkta üstlerine yoklar 2008de 300 liraya aldığım telefonu aynı arızadan 5 defa yolladık yaptık dediler geri geliyodu yine aynı sorun sonunda parasını tüketici mahkemesinden zorla aldık, şimdide çinden telefon getirip üzerine marka basıp biz ürettik diye satıyorlar sonra 10 telefondan 8i şarj soketi, ekran vs. uğraş dur
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
caglar b

caglar b

Üye
Daha ucuz olmalıydı
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
bu marka benim için önemsiz zaten dolandırıcılıkta üstlerine yoklar 2008de 300 liraya aldığım telefonu aynı arızadan 5 defa yolladık yaptık dediler geri geliyodu yine aynı sorun sonunda parasını tüketici mahkemesinden zorla aldık, şimdide çinden telefon getirip üzerine marka basıp biz ürettik diye satıyorlar sonra 10 telefondan 8i şarj soketi, ekran vs. uğraş dur
Bu konuda sizinle aynı fikir de değilim. Çevrem de bu telefonu kullanana bir çok kişi var. Bizzat ben de bu telefonu bol bol kullanma imkanı buldum. Fiyatına göre gayet güzel telefon. Her ne kadar ürün çin malı olsa dahi yazılım destekçisi tamamen türk. Adamlar telefonu sattıktan sonra sürekli telefon ile ilgilendiler ve telefonun eksikliklerini gidermeye çalıştılar. Discoveriyi karalayanlar ya o telefonu kullanmamışlardır veya marka takıntıları vardır.
Daha ucuz olmalıydı
Antutu kıyaslamasın da Not3 ü geride bırakıyor. Bence fiyatı gayet iyi.. Abartmamak lazım.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Bu telefona 1300lira verene kadar 100tl fazla verip Nexus 5 alınır en azından satış sonrasında oluşan saçma salak sorunlarla uğraşmazsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N, ~N.A.W.Y~, MaxipmaN ve 4 diğerleri
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bu telefona 1300lira verene kadar 100tl fazla verip Nexus 5 alınır en azından satış sonrasında oluşan saçma salak sorunlarla uğraşmazsınız.
Tercih meselesi. Ben olsam kağıt üstünde daha cazip duran bu telefonu alırdım nexus alacağıma. Sanırım elite nin hafıza kartı seçeneği de var..
 
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Bu konuda sizinle aynı fikir de değilim. Çevrem de bu telefonu kullanana bir çok kişi var. Bizzat ben de bu telefonu bol bol kullanma imkanı buldum. Fiyatına göre gayet güzel telefon. Her ne kadar ürün çin malı olsa dahi yazılım destekçisi tamamen türk. Adamlar telefonu sattıktan sonra sürekli telefon ile ilgilendiler ve telefonun eksikliklerini gidermeye çalıştılar. Discoveriyi karalayanlar ya o telefonu kullanmamışlardır veya marka takıntıları vardır.
Antutu kıyaslamasın da Not3 ü geride bırakıyor. Bence fiyatı gayet iyi.. Abartmamak lazım.
Kesinlikle abartma değil. Ortama bir telefonun imalatı 300 lirayı geçmez. Hatta iPhone 4S'in imalat fiyatı 132 , iPhone 5'in fiyatı 168 dolar. General mobile discovery elite ne kadar olabilir ki ? 999 lira olmalıydı.
 
heathrow

heathrow

Üye
Bir forumda GMD ile ilgili bir iddia vardı. Bazı partilerde IPS ekran yerine TFT LCD ekran kullanıldıgı iddia ediliyordu. Konu uzun uzun tartışılmıştı.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Kesinlikle abartma değil. Ortama bir telefonun imalatı 300 lirayı geçmez. Hatta iPhone 4S'in imalat fiyatı 132 , iPhone 5'in fiyatı 168 dolar. General mobile discovery elite ne kadar olabilir ki ? 999 lira olmalıydı.
Bu konu da bir bilgim yok. Ama F/P açısın dan en iyi marka GM diyebilirim.
 
heathrow

heathrow

Üye
GMD'nin başarısı pazarlama stratejisinde saklı. Bir haber sitesi tarafından cihaz fiyat/performans kralı seçildi. Forumlarda GMD'nin tanıtımı/pazarlaması yapıldı. Organize bir calışma.

Güzel cihaz ama ağzından salyalar akıtarak Note 3 ile GMD'yi kıyaslayanlar vardı. Hatta GMD'nin daha ustun oldugunu soyleyenler.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Sözde Reklam yapmadık diyorlar DonanımHaber sabah akşam reklamını yapıyordu...
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, Invoke ve heathrow
0MG90

0MG90

Üye
Elite yerine Elite Lite almak daha mantıklı. Ama ben almam.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Güzel cihaz ama biraz pahalı sanırım
 
AndroidTR20

AndroidTR20

Üye
telefonun donanımı çok iyi ancak markası güven vermiyor tasarımı desen dandik arkası oyuncak telefon gibi bu telefonun uzun ömürlü olacağını sanmıyorum biraz daha katıp g2 veya nexus 5 alınabilir
 
Invoke

Invoke

Üye
Tercih meselesi. Ben olsam kağıt üstünde daha cazip duran bu telefonu alırdım nexus alacağıma. Sanırım elite nin hafıza kartı seçeneği de var..

Hafıza kartı seçeneği yok.
 


Üst Alt