Samsung Galaxy Note 3'e 4.4 Kitkat Güncellemesi Geldi

Sponsorlu Bağlantılar

krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Note 3'e 4.4 Kitkat Güncellemesi Geldi
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi samsung galaxy note 3 e kitkat geldi ayarlarlar-genel-yazılım güncelleştirmeden kontrol edebilirsiniz.Ayrıca herkes gördüğü farklılıkları yazarsa sevinirim saygılar.






Ayrıca ben ufak tefek değişiklikler(%100 oyun ve drive eklenmiş) hariç denilen çoğu değişikliği göremedim görebilen varsa yazarsa sevinirim.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: KinG Tornado


KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Hayırlı Olsun Daha S4'e Gelmedi :(
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Pek bir değişiklik göremedim ben görsek olarak ama stabillik olarak fark var.İnşallah kısa zamanda ulaşır.

İnşallah Bu Ay Sonuna Kadar Dağılır
Görsel Olarak Bir Atabilirsen At
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Ekledim resimleri dediğim gibi görsel açıdan pek bir değişiklik göremedim ben.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Antutu yapsan harika olur. Ayrıca şarj durumu eskisinden iyi mi?? Işık efekti note 3 te yoktu kitkat ile gelmiş mi ayrıca art diye bir geliştirici seçeneklerinde bir özellik gelmiş nexus a bize de gelmiş mi?? Bende şimdi indiriyorum.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Antutu yapsan harika olur. Ayrıca şarj durumu eskisinden iyi mi?? Işık efekti note 3 te yoktu kitkat ile gelmiş mi ayrıca art diye bir geliştirici seçeneklerinde bir özellik gelmiş nexus a bize de gelmiş mi?? Bende şimdi indiriyorum.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şarj durumu daha iyi gibi geldi eskisine göre ama büyük bir değişiklik yok gibi gerçi daha yeni.Art bir şey göremedim.Işık efekti nedir onu anlamadım.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şarj durumu daha iyi gibi geldi eskisine göre ama büyük bir değişiklik yok gibi gerçi daha yeni.Art bir şey göremedim.Işık efekti nedir onu anlamadım.

Bu kilit ekranında s4 lerde görmüşsundur. Light efect diye yazar.0:19. Saniyede

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Bu kilit ekranında s4 lerde görmüşsundur. Light efect diye yazar.0:19. Saniyede

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O yok herhalde.Bende bir türlü note 2 de olan değirmen arka planını bulamadım.Yağmur yağdığında ekrandan damlacıklar akıyordu bunda yok.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
O yok herhalde.Bende bir türlü note 2 de olan değirmen arka planını bulamadım.Yağmur yağdığında ekrandan damlacıklar akıyordu bunda yok.

Evet maalesef :( böyle basit güzellikleri nede koymazlar anlayamadım.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

MaxipmaN

Üye
O yok herhalde.Bende bir türlü note 2 de olan değirmen arka planını bulamadım.Yağmur yağdığında ekrandan damlacıklar akıyordu bunda yok.
one öyle ya ben bilmiyom animasyonlu duvar kağıdı mı?
 
ayhan2000

ayhan2000

Üye
Bildirim ekranindaki font degismis rengide
Bide muzik calar album kapagini nasil full ekran yapiyorsunuz ben beceremedim
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Not 2 ye ne zaman gelir
 
eoner

eoner

Üye
Sarj süper olmuş :))
 

metinoktaybeyaz

Üye
Arkadaşlar anabant sürümü farklı firmware odin ile atabilirmiyiz. Benim telfn note 3 n9005xxudmj7 daha 4.4 gelmedi. Yapsak olur mu
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Amcama halen gelmemis .
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kernel ve seri no suna göre gönderiliyor...
 


Üst Alt