Anil-D
Üye
tesekkur eden ben olmaliyim abi aranizda olmakta icin android ölü ve bahadir abi olmasa kimse kimseye yardim etmiyor acik kaynakli diye aldik garanti gidiyor öyle sap gibi kaldi elimdeteşekkürler anıl![]()
tesekkur eden ben olmaliyim abi aranizda olmakta icin android ölü ve bahadir abi olmasa kimse kimseye yardim etmiyor acik kaynakli diye aldik garanti gidiyor öyle sap gibi kaldi elimdeteşekkürler anıl![]()
@yaren_dede yi üzme oradatesekkur eden ben olmaliyim abi aranizda olmakta icin android ölü ve bahadir abi olmasa kimse kimseye yardim etmiyor acik kaynakli diye aldik garanti gidiyor öyle sap gibi kaldi elimde

bilmiyorum dostum telefondan sıkıldım alırsam artık sadece oyun ve uygulama için alıcambelirli bi süre sonra sıkıcı olabilir dostum
sen unutun bizi anıl

yok abi üzmüyorum bu aralar ipe gidebilirim pek aktif degilim@yaren_dede yi üzme orada![]()
buda androidde var sadece abibilmiyorum dostum telefondan sıkıldım alırsam artık sadece oyun ve uygulama için alıcam![]()
oyunlar ilk iosa çıkıyo anılbuda androidde var sadece abi
ios daha stabil onu o yüzden alıcamne diyelim artık hayırlı olsun demek düşerbilmiyorum dostum telefondan sıkıldım alırsam artık sadece oyun ve uygulama için alıcam![]()
tabii aldığın zaman 
ipe ne demekyok abi üzmüyorum bu aralar ipe gidebilirim pek aktif degilim
ama bildigim kadariyla kredi kartsiz yani almadan oynanmiyoroyunlar ilk iosa çıkıyo anılios daha stabil onu o yüzden alıcam
banne diyelim artık hayırlı olsun demek düşertabii aldığın zaman
ipe ne demek
gelecek nesillere ibret olsunArkadaslar bence hic kimse telefonunu satmasin,saklasin![]()

gelecek nesillere ibret olsun![]()

Ben bi abide gördüm ama satmıyorKesinlikle,zaten bir tane de calisan 3310 alicam![]()

@Suyaka ya sen ? @papakudioflu ya sen hünkarım ben her gün içten içe Belle için Elop'a giydirirken ilk paylaşmıştın Belle'nin geleceği gerçek günü
@Sensation bildiğim en eski ve paylaşımcı moddun @Ediz Yiğit üst konularına hastaydım 
Eyvallah diyorum yaptığım oyunlara üstü kapalı küfürle karışık teşekkür mesajları alıyordum (teşekkür mesajları hemen hemen hepsiydi yazılanların,küfür çok azdı ama iyi geliyordu) ,ima edileni anladıkça gülmekten kafam çatlıyorduolurmu öyle şey herkesin yeri farklıimanlı stüdyo var @Cihanî Sultan oyun ustası
![]()
Senin paylaştığın oyunları da az oynamadık 
Gören çocuk sigaraya başlargelecek nesillere ibret olsun![]()

