Android var ondadadostum seninki gözükmüyor hiç naja![]()
E6 ile az mı uğraştım be widget olmaz uygulama olmaz adam edene kadar canım çıktı ama seviyorum keratayı hala elimde hizmete devam 
Abi sen android almamismiydinAndroid var ondadaE6 ile az mı uğraştım be widget olmaz uygulama olmaz adam edene kadar canım çıktı ama seviyorum keratayı hala elimde hizmete devam
![]()
Yok be anıl nerde o günler hala e6Abi sen android almamismiydin
iosa geçcem ben android almamios sana iyi gelmez dostumAndroid var ondadaE6 ile az mı uğraştım be widget olmaz uygulama olmaz adam edene kadar canım çıktı ama seviyorum keratayı hala elimde hizmete devam
![]()

mod işini falan bırakıcam ya ios stabil bide kapalı sistem ya hem iyi gelir artık telefonla öyle çok uğraşmam dostumios sana iyi gelmez dostum![]()

abi beni unuttun sanirimios sana iyi gelmez dostum![]()
belirli bi süre sonra sıkıcı olabilir dostummod işini falan bırakıcam ya ios stabil bide kapalı sistem ya hem iyi gelir artık telefonla öyle çok uğraşmam dostum![]()
sen unutun bizi anılabi beni unuttun sanirim
gercektenmi valla girmiyordum abi yogunluktan o yuzden siz unutulacak adam degilsiniz yanibelirli bi süre sonra sıkıcı olabilir dostum
sen unutun bizi anıl
teşekkürler anılgercektenmi valla girmiyordum abi yogunluktan o yuzden siz unutulacak adam degilsiniz yani

