Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar

İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Elop a selamlar :zzz:
 


Anil-D

Anil-D

Üye
bir günlük symbianimi kullansam ama hat uymaz acaba beni hatirlarlarmi
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Vefakar cefakardır o hatırlar :züü:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Symbian cekmeceye girdi artik bizde hatiralarla cekmeceye girdim :züü
 
smh60

smh60

Üye
C6-01 duruyo az işkence etmedim tele :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Nokia kadar sağlam telmi var balkondan attim duvara firlattim banamisin demedi simdikini atsam ne olur bilinmez
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Param parça olur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
ben elimlede kirarim bunu plastik tutkusu :ehe
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
dostum seninki gözükmüyor hiç naja :)
Android var ondada :)E6 ile az mı uğraştım be widget olmaz uygulama olmaz adam edene kadar canım çıktı ama seviyorum keratayı hala elimde hizmete devam :bira:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Anil-D

Anil-D

Üye
Android var ondada :)E6 ile az mı uğraştım be widget olmaz uygulama olmaz adam edene kadar canım çıktı ama seviyorum keratayı hala elimde hizmete devam :bira:
Abi sen android almamismiydin
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Az duvar kagitlari pillerini istemedim peh be
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Az ekran paylaşmadık bende duruyolar hala arşivde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
iyimis abi bi gun çıkaricam cekmeceden
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Android var ondada :)E6 ile az mı uğraştım be widget olmaz uygulama olmaz adam edene kadar canım çıktı ama seviyorum keratayı hala elimde hizmete devam :bira:
ios sana iyi gelmez dostum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi ve Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi


Üst Alt