Öneri nokia yı şikayet edemezmiyiz?

Sponsorlu Bağlantılar

cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
kim o ?Bir kere Samsung kullandım Opera Mini Gir diyorum Kendi tarayıcısına Giriyorum Android Mal bir sistem Heleki Sansung :)
ne kadar mal bi sistem de denilse gençler tarafından tutuluyor ve piyasanın nerdeyse yarısı android bunu inkar edemeyiz belki nokıa bi kıyak yapar bu bizim eski simbianlara ve bu çakma android den onlarada güncelleme imkanı tanır
 


Emre

Üye
ne kadar mal bi sistem de denilse gençler tarafından tutuluyor ve piyasanın nerdeyse yarısı android bunu inkar edemeyiz belki nokıa bi kıyak yapar bu bizim eski simbianlara ve bu çakma android den onlarada güncelleme imkanı tanır
N9 kafası Rahat Salfish Os Çıktı N8 Symbian pert Adam Gibi Bir Uygulama - Oyun Bile yok Kimse Uğraşmaz Nokia Hariç
 
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
ne kadar mal bi sistem de denilse gençler tarafından tutuluyor ve piyasanın nerdeyse yarısı android bunu inkar edemeyiz belki nokıa bi kıyak yapar bu bizim eski simbianlara ve bu çakma android den onlarada güncelleme imkanı tanır
zaten o telefonların forsunuzu artırmaktan başka işe yaramıyor mesela android onu güncellemezsen artık kaliteden eser kalmıyor ama nokia telefonların yok edilemezlik özellikleri var mesela 3310 :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Abstract_Loco ve asigsasi

Abstract_Loco

Üye
Nokia telefon sistemlerinin iskeleti bence ya arama kaydı mesajlar araçlar ayarlar falan 3310 vs seriden sonra şekillendi de şekillendi :)
 
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
Nokia telefon sistemlerinin iskeleti bence ya arama kaydı mesajlar araçlar ayarlar falan 3310 vs seriden sonra şekillendi de şekillendi :)
mobil teknolojiye yön veren işletim sistemi kessinlikle symbiandır :) nokia desteği keserek kendini batırdı
stephen elopa selam olsun sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: Abstract_Loco

Abstract_Loco

Üye
Bendende selam hatta baya tüm ayrıntılarına selam gönderiyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
fatih54102

fatih54102

Üye
Meego gerçekten çok güzel bir sistemdi yazık oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve RetaXter
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap

Emre

Üye
Meego gerçekten çok güzel bir sistemdi yazık oldu.
Meego Uygulama Symbian^3 Çok kolay Portlanır Meego Yine Yeni Şeyler Çıkıyor Çoğu qml İle Yapılmıştır Nitdroid Portlasakmı Ne yapalımNokia'nın En büyük Hatası Meego Bırakmak Simdi jolla Geçer Nokia O hırsla :DUnbutu Biraz ZorAndroid Google'den Önce Samsunga Sunulmuş.
SİMDİ Samsung Yapsaydı Android'i.
Symbian Ölmezdi
Blackberry Batmazdı :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
symbianı öldüren nokiadır microsoftla anlaştıktan sonra (2011) nedense symbian batmaya başladı sopa:
 
fatih54102

fatih54102

Üye
meego ve symbiana desteği kesmeyip geliştirseydi böyle olmazdı biraz saçma gelecek ama komplo olabilir mi :hmmm
Komplo olduğu kesin. Nokia daki hiçbir yönetici para için firmasını sattırmazdı. Mobilbekçisi nin mesajını paylaşmıştım okumanı tavsiye ederim.
Meegoturkiye diye bir site de var onu da takip edin.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0343434 ve Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
Komplo olduğu kesin. Nokia daki hiçbir yönetici para için firmasını sattırmazdı. Mobilbekçisi nin mesajını paylaşmıştım okumanı tavsiye ederim.
Meegoturkiye diye bir site de var onu da takip edin.
eyvallah Fatih kardeşim konuyla alakalı değil de qt sdkyı nereden indirebiliriz :)
 
fatih54102

fatih54102

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Invoke

Invoke

Üye
Edemezsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
0343434

0343434

Üye
Arkadaşlar tamam Nokia desteği çekmese tabiki çok güzel olurdu ama şu açıdan da bakmamak yanlış olur bence.Adamlar bir telefon çıkarıyorlar örneğin N8 2010 yılında çıkan bir telefona neredeyse 4 yıl destek verdiler.Tamam yine eksiklikleri var ama siz bir Samsung'da bir Sony'de böyle bir şey görebiliyor musunuz ki sanki.Aynı şekilde N8 bu zamana kadar 4'den fazla büyük güncelleme aldı.Şimdi bir S3 için konuşursak adamlar 4.4. sürümünü zar zor getiriyorlar.Hala yavaş hala eksik sadece uygulama mağazası iş yapıyor.Bir de şu isim işi var tabi.Tamam 603 703 gibi 2. nesillere bu kadar fazla destek verilmedi ama işletim sistemi olarak karşılaştırılınca 1. nesillere göre hala daha iyi bir işletim sistemine sahipler.2016'ya kadar sözleri vardı doğru ama tamamiyle de Nokia'ya suç atmak bence yanlış.Truva atı dediğimiz şahıs sağolsun onun da çok güzel parmağı vardı bu işte.Bence eski güncelleme zamanları bizde oluşan o merak ve sevinçlerin anısına hala kurtarmak yerine nasıl biz işletim sistemini insanlara hatırlatmalıyız nasıl yad etmeliyize odaklanmalıyız.Çünkü artık olan olmuş bundan sonra sadece elimizdekinden en yüksek derecede verim almaya bakmalıyız benim şahsi fikrim bu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859 ve Silinen Üye 2480407


Üst Alt