Arkadaşlar tamam Nokia desteği çekmese tabiki çok güzel olurdu ama şu açıdan da bakmamak yanlış olur bence.Adamlar bir telefon çıkarıyorlar örneğin N8 2010 yılında çıkan bir telefona neredeyse 4 yıl destek verdiler.Tamam yine eksiklikleri var ama siz bir Samsung'da bir Sony'de böyle bir şey görebiliyor musunuz ki sanki.Aynı şekilde N8 bu zamana kadar 4'den fazla büyük güncelleme aldı.Şimdi bir S3 için konuşursak adamlar 4.4. sürümünü zar zor getiriyorlar.Hala yavaş hala eksik sadece uygulama mağazası iş yapıyor.Bir de şu isim işi var tabi.Tamam 603 703 gibi 2. nesillere bu kadar fazla destek verilmedi ama işletim sistemi olarak karşılaştırılınca 1. nesillere göre hala daha iyi bir işletim sistemine sahipler.2016'ya kadar sözleri vardı doğru ama tamamiyle de Nokia'ya suç atmak bence yanlış.Truva atı dediğimiz şahıs sağolsun onun da çok güzel parmağı vardı bu işte.Bence eski güncelleme zamanları bizde oluşan o merak ve sevinçlerin anısına hala kurtarmak yerine nasıl biz işletim sistemini insanlara hatırlatmalıyız nasıl yad etmeliyize odaklanmalıyız.Çünkü artık olan olmuş bundan sonra sadece elimizdekinden en yüksek derecede verim almaya bakmalıyız benim şahsi fikrim bu.