Öneri nokia yı şikayet edemezmiyiz?

Sponsorlu Bağlantılar



Abstract_Loco

Üye
uygulama çalıştırmayacağını biliyorum zaten küçük bir ihtimal dedim yani symbian ile arasında bir aktarım var ise eğer mesaj vs nokia senk gibi. O zaman belki bir ihtimal denerim. Ki uygulamaya tokum ben olmasa da olur maksat nokianın androidi ezip büktüğünü görmek yoksa android mağazasına girecek olsa onu da almazdım. Fazla kalabalık orası virüs uygulama cart curt gerek yok öyle şeylere. Nerde çokluk orada birşeylik :) :D
desteği boşverin bugları düzeltselerdi eywallah der gider lumia alırdım(istediğim düzeyde olsaydı ama daha değil gibi) fp2 klavye rezaleti ve refreshlerdeki tarayıcı donma sorunu forum da çözemedi bilerek yapmış sanki adamlar


en çok yandığım olay fp2deki klavye zaten. 808 aldım kullanmadım yatıyo öyle. Bi çözümü bulunsa tadından yenmez ama işte umut yok gibi :(
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Nokia c6 01 kullandım bir süre uğraştım falan hack v.s yaptım ama olmadı. Telefonda donmalar bir sürü sorunlar ile karşılaşınca satıp iphone 3GS aldım telefon varmış dedim. :) Nokia kendi kendini bitirdi akıllı telefonlarda yazılımsal olarak başlarız oldu. Destek vermedi mağaza hep kalitesiz uygulama ile dolu e böyle olunca tabi ne kadar çok sevsek bile mecburen başka başka markalara yöneldik. :(
 

Emre

Üye
Nokia X (Android) çıktı
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Çok ilginç bir telefon NokiaX hem Metro arayüzü hem Android sistemi.Sıradışı ama süper :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407

Abstract_Loco

Üye
bir değil üç tane çıkmış hemde :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Madem bu kadar kızgınsınız Nokia'ya. Birdaha Nokia almazsınız olur biter. Sen kalkıp Symbian'a desteği çeken firmanın yeni modellerini alırsan daha da kazık atmaya devam eder tepkimizi en iyi Nokia denen markanın ürünlerini almayarak koyabiliriz. Benim son Nokia telefonum 603. Telefonumu sevsem de büyük konuşmayayım ama asla birdaha Nokia falan almam benim gözümde tamamen bitik ve silik bir marka, piyasada öyle bir konuma düştü ki telefon çıkarmasa da olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianizer ve Silinen Üye 2480407

Abstract_Loco

Üye
Madem bu kadar kızgınsınız Nokia'ya. Birdaha Nokia almazsınız olur biter. Sen kalkıp Symbian'a desteği çeken firmanın yeni modellerini alırsan daha da kazık atmaya devam eder tepkimizi en iyi Nokia denen markanın ürünlerini almayarak koyabiliriz. Benim son Nokia telefonum 603. Telefonumu sevsem de büyük konuşmayayım ama asla birdaha Nokia falan almam benim gözümde tamamen bitik ve silik bir marka, piyasada öyle bir konuma düştü ki telefon çıkarmasa da olur.

tamam usta kızma bende almama taraftarıyım zaten :)
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Nokia XL güzelmiş ama beğendim ben :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
bu çok klasik bir cümle olacak ama kızmayın
symbian candır can symbiana komplo kuruldu bu çok belli symbiana destek kesilmeseydi bu böyle olumur muydu :) Nokianın suçu yok hepsi o truva atının suçu ha nokianın suçu neydi hiç yok muydu elbet vardı truva atını şirkete alarak hayatının hatasını yaptı
(truva atı: stephen elop) :(
uzun lafın kısası symbian candır can :D
 
  • Beğen
Tepkiler: @Safak, 0343434 ve Symbianizer
Symbianizer

Symbianizer

Üye
bu çok klasik bir cümle olacak ama kızmayın
symbian candır can symbiana komplo kuruldu bu çok belli symbiana destek kesilmeseydi bu böyle olumur muydu :) Nokianın suçu yok hepsi o truva atının suçu ha nokianın suçu neydi hiç yok muydu elbet vardı truva atını şirkete alarak hayatının hatasını yaptı
(truva atı: stephen elop) :(
uzun lafın kısası symbian candır can :D
Aynen valla o şeytan aklına girdi Nokianın :D Yoksa ne güzel tüm akıllılar FP3 ile birleşirdi falan bunlar benim hayalim neyse :)
Ama ben androide ısınamadım tek artısı desteği fazla olması yoksa Symbian CANDIR senin dediğin gibi :)
 

Abstract_Loco

Üye
at tepsin o elopu yedi canım sistemi de nokianın suçu sadece o kadar değil. Seni zirveye taşıyan sisteme yüz çevirmek ekmeksizlik sonuçta yani o yüzden tamamen kızıyorum ben nokiaya lumia serisine hiç bir zaman geçmemeyi düşünüyorum o yüzden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
at tepsin o elopu yedi canım sistemi de nokianın suçu sadece o kadar değil. Seni zirveye taşıyan sisteme yüz çevirmek ekmeksizlik sonuçta yani o yüzden tamamen kızıyorum ben nokiaya lumia serisine hiç bir zaman geçmemeyi düşünüyorum o yüzden :)
benim gözümde onlar lumia değil microsofttur nokia microsoftla anlaşınca her şey başlıyor adamlar zeki baktılar satın alamayacaklar savaşla olmuyor içerden yıktılar symbian kadar taş bir sistem yok benim telde 484 oyun ve uygulama var telefonda tek kasma yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Symbianizer

Symbianizer

Üye
benim gözümde onlar lumia değil microsofttur nokia microsoftla anlaşınca her şey başlıyor adamlar zeki baktılar satın alamayacaklar savaşla olmuyor içerden yıktılar symbian kadar taş bir sistem yok benim telde 484 oyun ve uygulama var telefonda tek kasma yok :)
Cesur adamsın ben 10. Uygulamayı yükledikten sonra 11 inciyi yüklemeye korkuyorum birilerinin yanında telefon donacak diye :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407

Abstract_Loco

Üye
benim gözümde onlar lumia değil microsofttur nokia microsoftla anlaşınca her şey başlıyor adamlar zeki baktılar satın alamayacaklar savaşla olmuyor içerden yıktılar symbian kadar taş bir sistem yok benim telde 484 oyun ve uygulama var telefonda tek kasma yok :)

yıkım yakım falan ayrıntı onlar nokia herkese ekmeksizlik etti. Aynısını samsungta yapacak tizene dönecek falan. Yani önce sundukları şeyleri bırakıp ardından bıraktırmaya çalışacaklar. Microsoft xpyi bitiriyo çünkü insanlar 8 e geçsin para kazanalım diye. falan herkes para derdinde başka birşey değil .
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
Cesur adamsın ben 10. Uygulamayı yükledikten sonra 11 inciyi yüklemeye korkuyorum birilerinin yanında telefon donacak diye :D
şakam yok tam tamına 484 uygulama önüme geleni indirdim telefon donmuyor bile ha birde androide 4,5 uygulama yükleyince telefon düzgün çalışmıyor abi ya şahitim.:D
yıkım yakım falan ayrıntı onlar nokia herkese ekmeksizlik etti. Aynısını samsungta yapacak tizene dönecek falan. Yani önce sundukları şeyleri bırakıp ardından bıraktırmaya çalışacaklar. Microsoft xpyi bitiriyo çünkü insanlar 8 e geçsin para kazanalım diye. falan herkes para derdinde başka birşey değil .
ama Nokianın durumu baka biraz saçma olacak ama komplo kuruldu kral symbiana
 

Abstract_Loco

Üye
şakam yok tam tamına 484 uygulama önüme geleni indirdim telefon donmuyor bile ha birde androide 4,5 uygulama yükleyince telefon düzgün çalışmıyor abi ya şahitim.:D
ama Nokianın durumu baka biraz saçma olacak ama komplo kuruldu kral symbiana

ya abi komplo bile olsa neticede ucu paraya dayanıyor. Yani güncelleme yapamayacak sistemi kuvvetlendiremeyecek kadar parasızmıydı nokia canım sistemi fp2 gibi salak bi hale getirebildiyse eğer androite denk bi hale de getirebilirdi yüksek meblaya satılınca gitti yani destek geliştirme falan. Anna belle carla diye gidecekti en başta geliştirme planları vardı sonradan vazgeçtiler yani benim gözümde öyle para bozdu nokiayı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Symbianizer

Symbianizer

Üye
şakam yok tam tamına 484 uygulama önüme geleni indirdim telefon donmuyor bile ha birde androide 4,5 uygulama yükleyince telefon düzgün çalışmıyor abi ya şahitim.:D
ama Nokianın durumu baka biraz saçma olacak ama komplo kuruldu kral symbiana
Evet Android gençlere gelmiyor oyun dolduruyolar whatsapp facebook instagram derken kafa gidiyo tabi telefon napsın..
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
acaba diyorum birileri bu eski akıllı simbianlara android getirme çabasındamı
 


Üst Alt