Kingston Flash disc sobanın altında eridi

Sponsorlu Bağlantılar

TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
Benim de Sandisk Cruzer Edge 32 Gb çamaşır makinesinde yıkanmıştı ama hâlâ tıkır tıkır çalışıyor maaşallah, ALLAH nazardan korusun.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim


Enes

Enes

Üye
sobanın altına kavrulsun diye mi koydun ?:D
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim ve .caner.
.caner.

.caner.

Üye
Şans...
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
sobanın altına kavrulsun diye mi koydun ?:D
Hayır doğrusu flashı kaybetmiştim. Birkaç gün sonra temizlik yaparken sobanın altın da işte bu halde buldum. Nasıl girmiş oraya bende anlamadım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes ve Kayahan14
Türk-X

Türk-X

Üye
:) öldürmeye Allah öldürmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
ozakin70

ozakin70

Üye
Gecmis olsun verilerine zarar gelmesinde...
Kucuk kirmizi flash (sandisk galiba) kullananlara goster de cepte bile kirilan o flashlara verdikleri paraya acisinlar ben sirf bunun gibi seyler yuzunden su almayan metal flash aldim icine sadece oyun ve resim degil hayatimi koyuyorum yeri gelince
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
Gecmis olsun verilerine zarar gelmesinde...
Kucuk kirmizi flash (sandisk galiba) kullananlara goster de cepte bile kirilan o flashlara verdikleri paraya acisinlar ben sirf bunun gibi seyler yuzunden su almayan metal flash aldim icine sadece oyun ve resim degil hayatimi koyuyorum yeri gelince
Aynn o diskler dandik
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim ve ozakin70
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Fazla sağlam olsa gerek,bende de ayni markadan var yillardir kullaniyorum şimdiye kadar hiç sorun çıkarmadı. Hediye olarak gelen toshiba'yı kullanmiyorum bile,kingstondan firsat kalmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, mehsevim ve Van Hohenheim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Gecmis olsun verilerine zarar gelmesinde...
Kucuk kirmizi flash (sandisk galiba) kullananlara goster de cepte bile kirilan o flashlara verdikleri paraya acisinlar ben sirf bunun gibi seyler yuzunden su almayan metal flash aldim icine sadece oyun ve resim degil hayatimi koyuyorum yeri gelince
Allah razı olsun. Aynen öyle. Onları ilk gördüğüm de zaten gözüme girmemişlerdi çok dandik görnütüleri vardı. Birçok arkadaşım onlardan aldı ama bir sene için de ya flash yandı ya da temassızlık başladı..
Fazla sağlam olsa gerek,bende de ayni markadan var yillardir kullaniyorum şimdiye kadar hiç sorun çıkarmadı. Hediye olarak gelen toshiba'yı kullanmiyorum bile,kingstondan firsat kalmıyor
Bende toshiba da var . doğrusu toshiba da çok kaliteli . çamaşır makinasın da yıkandı uç kısmı paslandı ama hala çalışıyor maşAllah. :)
 
Never Back Down

Never Back Down

Üye
Allah razı olsun. Aynen öyle. Onları ilk gördüğüm de zaten gözüme girmemişlerdi çok dandik görnütüleri vardı. Birçok arkadaşım onlardan aldı ama bir sene için de ya flash yandı ya da temassızlık başladı..
Bende toshiba da var . doğrusu toshiba da çok kaliteli . çamaşır makinasın da yıkandı uç kısmı paslandı ama hala çalışıyor maşAllah. :)
yeah :D
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Allah razı olsun. Aynen öyle. Onları ilk gördüğüm de zaten gözüme girmemişlerdi çok dandik görnütüleri vardı. Birçok arkadaşım onlardan aldı ama bir sene için de ya flash yandı ya da temassızlık başladı..
Bende toshiba da var . doğrusu toshiba da çok kaliteli . çamaşır makinasın da yıkandı uç kısmı paslandı ama hala çalışıyor maşAllah. :)
Böyle iyi bende,su yada baska birseyle denersem tersine şansım tutarsa o zaman da kötü olur elde ki bulgurdan da oluruz:D İlk aldığım usb f.'i yaktigimi bilirim nasil konusuna gelincede sadece kasanin onunde ki usb'yi kullaniyim demistim yanan ışığı aniden sönmüştü sonrada daha dikkatli oldum:)
 
47MaDo47

47MaDo47

Üye
Tabi calisir icindekilerine birsey olmayaginca onu kalkan olarak koruyor benimde tarladaydim bahardi yagmur geliyordu calisiyordum cebimden yere dustu ici camur ve yagmur olmustu cok korktum ama eve gelince sorunsuz calisiyordu tam kururamisti bile :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
0MG90

0MG90

Üye
Bende 4gblıktan var aynısı kaç senelik hala kullanıyorum dizi atıyorum ara sıra :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Flashdiskte kingston her zaman tercih ettiğim bir üründür.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim


Üst Alt