Içini açıp bak muhtemelen dış taraf korumuş.![]()
Eyvallah. Aynen ucuz atlattıkGeçmiş olsun, ucuz yırtmışsın.![]()
Kardeş, sen onu koru sonra gelecek nesildekilere kaliteli mal neymiş gösterirsin.Eyvallah. Aynen ucuz atlattık
:-)




Mantıklı.:-) eskisine nazaran daha güzel bakıyorum artık diske. :-PKardeş, sen onu koru sonra gelecek nesildekilere kaliteli mal neymiş gösterirsin.![]()
![]()
Etmesine gerek yok. hala taş gibi çalışıyor maşAllahiçim cız etti![]()

Aynen bende de toshiba 8gb var bir defa makinede yıkandı daha sonra evde kaybettim yaklaşık bir yıl sonra bulduğumda rutubet ten paslanmıştı ucu ama hala çalışıyor yine :-)abi bendede toshiba var 32gb bi kaç kere makinede yıkandı pırıl pırıl
EYVALLAH. :-)Geçmiş olsun![]()
Satayım istiyorsan sana. Şekil yapmış olursunŞekil olmuş ama

16Gbkaç gb
Bozulsaydı kötü olurdu 16 gb fena değil
Ben ona değil içinde ki verilerimin kaybolmadığına sevindim ;-)Bozulsaydı kötü olurdu 16 gb fena değil
