Öneri Uygulama Geliştirelim

Sponsorlu Bağlantılar

remzi33

remzi33

Üye
arkadaşlar üye girişi ve üye kaydı için maxicep in veritabanına erişim sağlamamız gerekir. Bu da mümkün görünmüyor
 


capkino06

Üye
adminlerimizden birisi gerekli desteğin sağlanması konusunda yardımcı olacağını söylemişti zaten fakat uygulamayı yazacak birisi çıkmadı forumdan habersiz çalışmalar yapılıyor mu bilemeyiz tabi :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
@Ozan
@papakudioflu bari kodlama bilmiyoruz adm,nlerimizi çağıralım :)
 

capkino06

Üye
@Ozan
@papakudioflu bari kodlama bilmiyoruz adm,nlerimizi çağıralım :)
tasarım konusunda ben elimden geleni yapmaya hazırım boşum sayfalar arasında navigasyonu sağlayabiliyorum yani geçişleri destek gelirse Wp 8.1 ile forumun bir uygulaması olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: remzi33
remzi33

remzi33

Üye
tasarım konusunda ben de yardımcı olabilirim
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
birde kod kısmında yardımcı olucak olsa bende w8 var ancak sdk kuramıyorum nedense visual 2010 krudum ancak onda da wp ksımı gözükmüyor tekrarmı indirsem ney anladım sorun neyse artık kuranlar biraz bilgi verirse iyi olur ya
 

capkino06

Üye
birde kod kısmında yardımcı olucak olsa bende w8 var ancak sdk kuramıyorum nedense visual 2010 krudum ancak onda da wp ksımı gözükmüyor tekrarmı indirsem ney anladım sorun neyse artık kuranlar biraz bilgi verirse iyi olur ya
işlemcinde hyper-v desteği yoksa emülatör çalışmıyor. cihazın unlock edildiği taktirde cihazından test edebiliyorsun uygulamayı.
 
remzi33

remzi33

Üye
birde kod kısmında yardımcı olucak olsa bende w8 var ancak sdk kuramıyorum nedense visual 2010 krudum ancak onda da wp ksımı gözükmüyor tekrarmı indirsem ney anladım sorun neyse artık kuranlar biraz bilgi verirse iyi olur ya
sorununun ne olduğunu tam bilmediğim için yönlendirme yapamayacağım ama bence hem sdk'yı hem de vs2010 u kaldır önce. sonra wpsdk8'i kur ardında gdr3 emulatör güncellemesi yap (pc'in hyper-v destekliyorsa tabi) sınra da vs2013 indir ve kur. tr dil yaması var heralde ama ben kurmadım ing daha iyi oluyor. yapılan anlatımlar hep ingilizce vs üzerinden anlatılıyor o açıdan yani.
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
cihaz win8 pro hyper-v desteği varmı test etmedim ona bakarım birazdan da dediğiniz gibi vs2010 kaldırıyorum şuan 2013 kuruyorum daha dogruus indiriyor ondan sonra sdk indirip onuda tekrar deniyecegim ama bakalım ne olucak
 
remzi33

remzi33

Üye
cihaz win8 pro hyper-v desteği varmı test etmedim ona bakarım birazdan da dediğiniz gibi vs2010 kaldırıyorum şuan 2013 kuruyorum daha dogruus indiriyor ondan sonra sdk indirip onuda tekrar deniyecegim ama bakalım ne olucak
sdk tekrar indirmene gerek yok bence. pc'de virüs falan yoksa zaten bozulmamıştır sdk iso'su. sadece emulatör güncellemesini indir.
 
PosiXGuARD

PosiXGuARD

Üye
birde kod kısmında yardımcı olucak olsa bende w8 var ancak sdk kuramıyorum nedense visual 2010 krudum ancak onda da wp ksımı gözükmüyor tekrarmı indirsem ney anladım sorun neyse artık kuranlar biraz bilgi verirse iyi olur ya
sertifika hatası verirse eğer, tarihi Mayıs 2013 gibi bir tarihe ayarlayınca sorunsuz kuruluyor.
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
teşekkürler arkadaşlar deniyorum hemen eski sdk ile bu arada demin yazdığım özellik destekleniyor yani emilatör kurulacak
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
arkadaşlar bir uygulama fikrim var. ben yapamayacağıma göre fikrimi açıklayayım. aklına yatan ve yapabilecek olan kişiler yapar.

uygulama sağlıkla ilgili. ios ve android markette benzer uygulama var mı bilmiyorum. şimdi biliyorsunuz malum tahliller var. kan tahlili, idrar tahlili vb gibi. mesela ben isterim ki telefonumda bir uygulama olsun. ve kan tahlili yaptırdığımda o tahlil değerlerini uygulamaya gireyim. diyelim ki 3 ay sonra tekrar tahlil yaptırdım. yeni sonuçları da uygulamaya gireyim. uygulama üç ay içinde olan değişikleri, değerlerdeki yükselmeleri düşmeleri bana grafiksel olarak göstersin. hangi değerlerim yükseliyor hangisi düşüyor bunun seyrini izleyebileyim. bunları buluta yada maile kaydedebileyim. yani kendime bir tahlil veritabanı oluşturabileyim. aradan on yıl geçse bile eski tahlillerimin sonuçlarını görebileyim ve değişimi izleyebileyim. bu uygulama bir hastanenin sponsorluğunda da yapılabilir. aile bireylerimizin özellikle de yaşlılarımızın değerlerini de takip etmemize yarayan bir uygulama olur. kişi adına bir tahlil hesabı açılır ve tahlil sonuçları o hesaba girilir. yani bir uygulama ile tüm ailenin tahlil değerleri takip edilebilir. ayrıca uygulamaya bir çok yönden geliştirme de yapılabilir. diyet, ilaç bilgileri, sağlıklı yaşam bilgileri, sık rastlanan hastalıklar filan vb. ama bunlar ikinci üçüncü aşama diye düşünüyorum. eğer mantıklı geliyorsa uygulama yapmayı bilen arkadaşların bunu gerçekleştirmesini isterim.
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Arkadaşlar varmisın yokmusun oyununu yapabilirmisiniz
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
uygulama istekleri güzelde bunlara yapabilecek tecrübe lazım o da bende yok ben küçük program yazmaay başladım bakalım kendimi geliştirirsem böyle bir program gerekli cidden güzelde olur
 

capkino06

Üye
Aynen bende basit programla yapmaya başladım ileri zamanlarda inşallah :)
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
normalde üyelik girmeden sorun oluyor program kısmında normal sitede de öyle sayfalar ilk sayfadan başlıyor yani güncel kısımdan değil o yüzden nasıl bir şey yapılacak normalde belirli eposta ve şifre ile girme üzerine program yazmıştım ancak bunu maxicepe uyarlamaka için bütün kullanıcıların bilgilerini almak gibi bir şey gerekiyor bu da imkansız gibi bir şey normalde sorgulama kısmını nasıl yaptınız siz kendi üyeliğini girince yapıyormu yoksa sadece görsel mi şuan

arkadaşlar üye girişi ve üye kaydı için maxicep in veritabanına erişim sağlamamız gerekir. Bu da mümkün görünmüyor

Konuya Yeni Vakıf Oldum Ama Biraz Bilgi Vermek İsterim. Uygulamalarımda Üye Giriş İşlemleri Tabiki Yapabilmekteyim. Nasıl Ki Şöyle; İllaki Veritabanına Sahip Olmanız Gerekmiyor, Sitenin Giriş Alanında İken Fiddler Uygulamasını Açın, Giriş Yapın. Fiddler Uygulamasında Giriş İşleminin Nasıl Yapıldığı, POST-GET Komutları, Giriş İşleminin Yapıldığı Link Gibi Birçok Bilgi Görünmekte. Burda Geriye Kalan En Önemlisi De Siteden Gelen Yanıtın Tamamını Görüp Giriş İşleminin Tamamlanıp Tamamlanmadığını Ayırt Edebilmek.. :)
Bir Diğer İpucu Da C# İçin
Kolay Gelsin
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
Konuya Yeni Vakıf Oldum Ama Biraz Bilgi Vermek İsterim. Uygulamalarımda Üye Giriş İşlemleri Tabiki Yapabilmekteyim. Nasıl Ki Şöyle; İllaki Veritabanına Sahip Olmanız Gerekmiyor, Sitenin Giriş Alanında İken Fiddler Uygulamasını Açın, Giriş Yapın. Fiddler Uygulamasında Giriş İşleminin Nasıl Yapıldığı, POST-GET Komutları, Giriş İşleminin Yapıldığı Link Gibi Birçok Bilgi Görünmekte. Burda Geriye Kalan En Önemlisi De Siteden Gelen Yanıtın Tamamını Görüp Giriş İşleminin Tamamlanıp Tamamlanmadığını Ayırt Edebilmek.. :)
Bir Diğer İpucu Da C# İçin
Kolay Gelsin
bilgilendirme için teşekküler benim zaten şuan c# da hazır tek veya birkaç üyelik girip dogru ise grebilen programım hazır ancak bunu site üzerinden yapmak ve milyonlarca kişiyi tanıması sorun orda onu halledebilirsem ilk başta c# herhangibir program üzerinde daha sorna onu telefon için uyarlanır sorun degil bakalım ona uğraşıyorum şuanda bende
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
bilgilendirme için teşekküler benim zaten şuan c# da hazır tek veya birkaç üyelik girip dogru ise grebilen programım hazır ancak bunu site üzerinden yapmak ve milyonlarca kişiyi tanıması sorun orda onu halledebilirsem ilk başta c# herhangibir program üzerinde daha sorna onu telefon için uyarlanır sorun degil bakalım ona uğraşıyorum şuanda bende

Yazdığımı Anlamadığını Görmekteyim. "Milyonlarca Kişi" Zaten Tek Bir Noktadan Giriş Yapıyor, Değil Mi ?
O Linkteki Uygulama Ortalama Bir Sitenin Giriş Yapabilmesi İçin Yeterli Bir Sonuç. Sadece Bu Siteninde Gereken Bilgilerini Dediğim Uygulama İle Alıp Bunu Bu Kodlar İle Yapabilmen. Yani Bir VeriTabanına Bağlantı Söz Konusu Bile Değil, Ki Bunu @Ozan Bile İStemez :) Veritabanına Erişim Demek Tüm Site Bilgilerine Erişim Demektir. Eğer @Ozan Bir API Yaparsa Bu API Kullanırsın Ki Bu Daha Kolay Olur Ama Sırf Giriş İçinde Bir API Yapmak Yanlış Olur. O Yüzden Yazdığımı Yöntem Hemen Hemen Tüm Siteler İçin Geçerli..
 


Üst Alt