Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

beats

beats

Üye
İe nin html5 testi yaptrınca androide göre berbat haldeyiz diye biliyorum.

son stabil durum bu direkt sistem olarak ama chrome, firefox, opera daha fazla alıyor tabi
 


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
uc browser kullanıyorum bazen güzel Bir tarayıcı symbian kullanırken de onu kullanıyordum Youtube dan video indirebiliyorum ama kitaplığa eklenmiyor ve genel olarak biraz hız problemi var
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İe nin html5 testi yaptrınca androide göre berbat haldeyiz diye biliyorum.
evet 340'a yakın puan alıyorum. Fakat puanlama listesini kontrol ederseniz kapalı bir işletim sistemi olan windows phone ie10 mobile tarayıcısında güvenlikten 20puan kırpılmış. :ehe

Ayrıca ie11 mobile ile bu puanın 380-400 civarına çıkacağını tahmin ediyorum.

 
Serhan

Serhan

Üye
Wp8.1 ile internetten müzik indirilebilirmi sizde ??
 
efeler12

efeler12

Üye
olabilir yüklenenleri direk kitaplıklara atabilir belki. ben şu an mp3finder kullanıyorum ama mağazadan kaldırılmış gayet güzel bir indirme programıydı halbuki
 
mtoyanik

mtoyanik

Üye
olabilir yüklenenleri direk kitaplıklara atabilir belki. ben şu an mp3finder kullanıyorum ama mağazadan kaldırılmış gayet güzel bir indirme programıydı halbuki
audiotica 4 bence en iyisi
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
dakamon

dakamon

Üye
evet 340'a yakın puan alıyorum. Fakat puanlama listesini kontrol ederseniz kapalı bir işletim sistemi olan windows phone ie10 mobile tarayıcısında güvenlikten 20puan kırpılmış. :ehe

Ayrıca ie11 mobile ile bu puanın 380-400 civarına çıkacağını tahmin ediyorum.



zaten o değerleri 8.1 ile yükseltmezlerse yuh olsun onlara :):)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
zaten o değerleri 8.1 ile yükseltmezlerse yuh olsun onlara :):)
o değerlerin benim gözümde bir anlamı yok. Ama İE11'de OpenGL desteği olacağı biliniyor. Bu da 2D/3D grafik desteği demektir. html5test'in OpenGL puanı 25.

ayrıca bazı yeni desteklerin de sağlanacağı belirtiliyordu.

Edit
web sayfası yükleme sürelerini kısaltmak için google tarafından tasarlanmış SDPY adında r teknoloji de ie11'de kullanılabilir.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
flash olmaması kötü html 5 her sitede kullanılmıyor ben 1520 Alayım diyorum Tablet niyetine internetten ufak tefek birşeyler bakmak için eşime vericem ama flash yok malum pc lerde var tabletlerde varmı flash
yada 1520 Alsam düşündüğüm gibi rahat kullanırmı sizce sitelerin % kaçı açılır falan sorunsuz kullanırmıyım yoksa bir pc ihtiyaç olurmu şuan 920 yi kullanıyoruz sıkıntı yok ama size de sorayım dedim HTML mevzu açılmışken
 
nsren

nsren

Üye
Bu telefonun yani wp nin bir yığın eksiği olmasına rağmen beni çok feci şekilde çeken bir tarafı var ama ne :)
 
dakamon

dakamon

Üye
Kutu kutu penseler olabilir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kursat99 ve goktas19
nsren

nsren

Üye
Kutu kutu penseler olabilir :D


olabilir :) :) aslında iki üç gündür gmd kullanıyordum mecburen. Bugün telefon elime geçti geri. Hız'ın alışkanlığı da kötü denek ki :) şu wp'nin menü geçişler yok mu :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
olabilir :) :) aslında iki üç gündür gmd kullanıyordum mecburen. Bugün telefon elime geçti geri. Hız'ın alışkanlığı da kötü denek ki :) şu wp'nin menü geçişler yok mu :)
gmd elite kullanmadın galiba :D
 
tapatalk

tapatalk

Üye
chrome 32 484 puan
 
dakamon

dakamon

Üye
Samsungun note3 ünde bile kalvyesinde bellek şişmesi oluyormuş ve takılmalar donmalar yapıyormuş
 
nsren

nsren

Üye
8.1 den çok şey bekliyorum. Güncelleme gelince ya devam ya tamam kararı alacağım. Sistem sınırlaması kalksın yeter. Gerisini zaten kullanıcılar halleder. Mickrosoft'a gerek bile kalmaz :)
 


Üst Alt