sehabe2
Üye
death notu merak ediyorum izlemişliğin var mı.Herhangi bir shounen'in 10 bölümde saracağını zannetmiyorum zaten12-25-50 bölümlük anime değil sonuçta konuyu olabildiğince yayıyorlar, yavaş ilerliyor bu yüzden.
death notu merak ediyorum izlemişliğin var mı.Herhangi bir shounen'in 10 bölümde saracağını zannetmiyorum zaten12-25-50 bölümlük anime değil sonuçta konuyu olabildiğince yayıyorlar, yavaş ilerliyor bu yüzden.
la tanrı kartlarıyla içine iblis giren adamlar var. Bu da önceden firavunmuş. Mısıra bilmem ne olmuş iblisler mi saldırmış firavun halkı kurtarmış sonra firavun üçgene mi girmiş bişi olmuş. Sadece koca üçgendeki göz değil her yerde vardı. Halkalı olan vardı. Adamın gözünde vardı birinin alnında vardı. Kartların içinde vardı.
Neyse yine de Yugioh iyiydi. Hala severim.Kaliteli online bir yugioh oyunu çıksa -duello yapma oyunu, savaştıkça kart toplasan falan- güzel olurdu.
![]()
Daha önce bu konuyu kaç milyon kere tartıştım bilmiyorum ama dayanamayacağım.HORUS'UN GÖZÜ ILLUMINATI'YE AİT DEĞİLDİR.AYNI ŞEKİLDE ESKİ MISIR SEMBOLLERİ DE.Antik Mısır Gölge Oyununu konu alan bir animeden ne bekliyordunuz acaba ? İlk sezonun konusu Mısır Tanrıları olduğundan dolayı Mısır sembollerini görmek çok doğal.Size kalsa piramitler, hiyerogriflerde sübliminal mesaj içeriyor.Yu-Gi-Oh!'un diğer serilerini izledin mi bilmiyorum fakat konu Mısır Tanrıları olmadığından onlarda üçgen falan gözükmüyor doğal olarak...
Hen... mi acabaanime diyince aklıma başka birşey geldi![]()

death notu merak ediyorum izlemişliğin var mı.
Yu-Gi-Oh! oyun serilerinin PC versiyonlarından birisini online olarak oynayabilirsin.Eğer gerçek hayatta oynamak istiyorsan kartları hala satılmakta ve turnuvaları düzenlenmekte.

Hen... mi acaba![]()
Bu arada çocuğum sapığım falan mısın sen benim ? Bütün mesajlarımı beğeniyosun ya 
Ben gördüğüm tum mesajları beğeniyorumHentai yazmak yasak değildir herhalde ? Sonuçta sapık anlamına da geliyorBu arada çocuğum sapığım falan mısın sen benim ? Bütün mesajlarımı beğeniyosun ya
![]()

Ben gördüğüm tum mesajları beğeniyorum![]()
bi yerde okumuştum naruto ile başlarsanz en iyisi o diye gezinirsiniz diye.bana da öyle oldu nerdeyse onun tadında bi anime bulamıyorum kaç zamandır.İzledim.İlk 25 bölümü çok güzel bana kalırsa.25. bölümden sonra gereksiz uzattıklarını düşünüyorum.Hele final bölümünü iyiler kazansın diye mahvetmişler bildiğin.
Code Geass'ı öneririm ama.Bakuman ile birlikte favori animemdir.Bu kadar iyisini göredim açık, net.
Neden?Farkettim canım kızma :/ Zaten az giriyorum foruma son zamanlarda.

Ben gördüğüm tum mesajları beğeniyorum![]()

Beğen Caner, benim sapığım olabilirsin. =P![]()

Beğen Caner, benim sapığım olabilirsin. =P![]()
Neden?![]()

Kolay gelsin.
Pek giricek vaktim olmuyo yoğunum baya şu sıralar iş güç falan.Girdiğimde de foruma bakamıyorum![]()
tamam tamam anladık sakinla tanrı kartlarıyla içine iblis giren adamlar var. Bu da önceden firavunmuş. Mısıra bilmem ne olmuş iblisler mi saldırmış firavun halkı kurtarmış sonra firavun üçgene mi girmiş bişi olmuş. Sadece koca üçgendeki göz değil her yerde vardı. Halkalı olan vardı. Adamın gözünde vardı birinin alnında vardı. Kartların içinde vardı.
Neyse yine de Yugioh iyiydi. Hala severim.Kaliteli online bir yugioh oyunu çıksa -duello yapma oyunu, savaştıkça kart toplasan falan- güzel olurdu.
![]()

en çok da bu karakteri severdimla tanrı kartlarıyla içine iblis giren adamlar var. Bu da önceden firavunmuş. Mısıra bilmem ne olmuş iblisler mi saldırmış firavun halkı kurtarmış sonra firavun üçgene mi girmiş bişi olmuş. Sadece koca üçgendeki göz değil her yerde vardı. Halkalı olan vardı. Adamın gözünde vardı birinin alnında vardı. Kartların içinde vardı.
Neyse yine de Yugioh iyiydi. Hala severim.Kaliteli online bir yugioh oyunu çıksa -duello yapma oyunu, savaştıkça kart toplasan falan- güzel olurdu.
![]()
en çok da bu karakteri severdim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

