Van Hohenheim
Üye
yok la bu marikmokuba mıydı neydi?![]()
mokuba kaibanın kardeşi 
yok la bu marikmokuba mıydı neydi?![]()
mokuba kaibanın kardeşi 
yok la bu marikmokuba kaibanın kardeşi
![]()
Yıllar oldu 
ecchi izlemeyi tercih ederimHentai yazmak yasak değildir herhalde ? Sonuçta sapık anlamına da geliyorBu arada çocuğum sapığım falan mısın sen benim ? Bütün mesajlarımı beğeniyosun ya
![]()
tmnt çizgi filmBEN bilmiyom ama arkadaşlar izliyo one piece ama benim oyum
tmnt
(teenage mutant ninja turtles)

ecchi izlemeyi tercih ederim
tmnt çizgi film![]()
BEN bilmiyom ama arkadaşlar izliyo one piece ama benim oyum
tmnt
(teenage mutant ninja turtles)
Animasyon, çizgi dizi tamamda anime 
ben bu gece one piece e başlayayım diyorumOne piece, Naruto![]()

ben bu gece one piece e başlayayım diyorum![]()

hevesimi kırdın şimdi ilk 100 bölüm sıkıcı mıBaşla başla.İlk 100 bölüm dişini sık sonrası süper![]()

naruto yu izlememişsin sanırım.eğer tmnt japon yapımıysa anime olması gerek ama bildiğim kadarıyla animelerde hayvanlar konusmaz
hevesimi kırdın şimdi ilk 100 bölüm sıkıcı mı![]()
high school dxd güzel bitek onu izledim ecchi olarakbaska güzel varsa sen önerebilirsin
![]()
Freezing iyidir hem 2. sezonu da geldi.HSoD'din 2. sezonu izledin mi ? ÇOOOOK İYİYDİ BEEE.3. sezon dahada iyi olacak gibi.yok izlemedimnaruto yu izlememişsin sanırım.

eğer tmnt japon yapımıysa anime olması gerek ama bildiğim kadarıyla animelerde hayvanlar konusmaz
Animasyon anlamında kullandıklarından kelimeyi.turkanimede görmedim 2. sezonu şimdi baktımda 12 bölümlük olanı diyon galibaYok ya 100 bölümüde zevkle izlemiştim onlarda iyiler de ben ama 100'den sonra kendini alamıyosun.Hele 300'den sonra nefessiz izliyorsun.
Freezing iyidir hem 2. sezonu da geldi.HSoD'din 2. sezonu izledin mi ? ÇOOOOK İYİYDİ BEEE.3. sezon dahada iyi olacak gibi.
anime demek çizgi dizi demek ve tmnt butun anime sitelerinde vardır herhalde ve tmntde de bölüm varecchi izlemeyi tercih ederim
tmnt çizgi film![]()
turkanimede bulamadım. Anime olmasa bile şimdi izleyince zevk verecektiranime demek çizgi dizi demek ve tmnt butun anime sitelerinde vardır herhalde ve tmntde de bölüm var

turkanimede görmedim 2. sezonu şimdi baktımda 12 bölümlük olanı diyon galiba
freezinge bakarım yarın merak ettimYok ya 100 bölümüde zevkle izlemiştim onlarda iyiler de ben ama 100'den sonra kendini alamıyosun.Hele 300'den sonra nefessiz izliyorsun.
Freezing iyidir hem 2. sezonu da geldi.HSoD'din 2. sezonu izledin mi ? ÇOOOOK İYİYDİ BEEE.3. sezon dahada iyi olacak gibi.

