Sizce En Iyi Anime Hangisi

Sponsorlu Bağlantılar



alisait07

alisait07

Üye
BEN bilmiyom ama arkadaşlar izliyo one piece ama benim oyum
tmnt
(teenage mutant ninja turtles)
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
high school dxd güzel bitek onu izledim ecchi olarak :D baska güzel varsa sen önerebilirsin :D
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
eğer tmnt japon yapımıysa anime olması gerek ama bildiğim kadarıyla animelerde hayvanlar konusmaz
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
hevesimi kırdın şimdi ilk 100 bölüm sıkıcı mı :D

Yok ya 100 bölümüde zevkle izlemiştim onlarda iyiler de ben ama 100'den sonra kendini alamıyosun.Hele 300'den sonra nefessiz izliyorsun.

high school dxd güzel bitek onu izledim ecchi olarak :D baska güzel varsa sen önerebilirsin :D

:D Freezing iyidir hem 2. sezonu da geldi.HSoD'din 2. sezonu izledin mi ? ÇOOOOK İYİYDİ BEEE.3. sezon dahada iyi olacak gibi.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
eğer tmnt japon yapımıysa anime olması gerek ama bildiğim kadarıyla animelerde hayvanlar konusmaz

Hayvanların konuşmasıyla pek alakası yok ya.Japon yapımıysa anime deniliyor.Aslında biz diyoruz daha ziyade.Japonlar amerikan çizgi dizilerine de anime diyorlar :ehe Animasyon anlamında kullandıklarından kelimeyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
Yok ya 100 bölümüde zevkle izlemiştim onlarda iyiler de ben ama 100'den sonra kendini alamıyosun.Hele 300'den sonra nefessiz izliyorsun.



:D Freezing iyidir hem 2. sezonu da geldi.HSoD'din 2. sezonu izledin mi ? ÇOOOOK İYİYDİ BEEE.3. sezon dahada iyi olacak gibi.
turkanimede görmedim 2. sezonu şimdi baktımda 12 bölümlük olanı diyon galiba
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
Yok ya 100 bölümüde zevkle izlemiştim onlarda iyiler de ben ama 100'den sonra kendini alamıyosun.Hele 300'den sonra nefessiz izliyorsun.



:D Freezing iyidir hem 2. sezonu da geldi.HSoD'din 2. sezonu izledin mi ? ÇOOOOK İYİYDİ BEEE.3. sezon dahada iyi olacak gibi.
freezinge bakarım yarın merak ettim :)
 
sehabe2

sehabe2

Üye
bu animelerin bide müzikleri var es geçmemek gerek bence.
 


Üst Alt