Sizce En Iyi Anime Hangisi

Sponsorlu Bağlantılar

sehabe2

sehabe2

Üye
Herhangi bir shounen'in 10 bölümde saracağını zannetmiyorum zaten :( 12-25-50 bölümlük anime değil sonuçta konuyu olabildiğince yayıyorlar, yavaş ilerliyor bu yüzden.
death notu merak ediyorum izlemişliğin var mı.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.


.caner.

.caner.

Üye
One piece, Naruto :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: sehabe2 ve Van Hohenheim
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
la tanrı kartlarıyla içine iblis giren adamlar var. Bu da önceden firavunmuş. Mısıra bilmem ne olmuş iblisler mi saldırmış firavun halkı kurtarmış sonra firavun üçgene mi girmiş bişi olmuş. Sadece koca üçgendeki göz değil her yerde vardı. Halkalı olan vardı. Adamın gözünde vardı birinin alnında vardı. Kartların içinde vardı.


Neyse yine de Yugioh iyiydi. Hala severim. :D Kaliteli online bir yugioh oyunu çıksa -duello yapma oyunu, savaştıkça kart toplasan falan- güzel olurdu. :D

Yu-Gi-Oh! oyun serilerinin PC versiyonlarından birisini online olarak oynayabilirsin.Eğer gerçek hayatta oynamak istiyorsan kartları hala satılmakta ve turnuvaları düzenlenmekte.
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim ve .caner.
Invoke

Invoke

Üye
Daha önce bu konuyu kaç milyon kere tartıştım bilmiyorum ama dayanamayacağım.HORUS'UN GÖZÜ ILLUMINATI'YE AİT DEĞİLDİR.AYNI ŞEKİLDE ESKİ MISIR SEMBOLLERİ DE.Antik Mısır Gölge Oyununu konu alan bir animeden ne bekliyordunuz acaba ? İlk sezonun konusu Mısır Tanrıları olduğundan dolayı Mısır sembollerini görmek çok doğal.Size kalsa piramitler, hiyerogriflerde sübliminal mesaj içeriyor.Yu-Gi-Oh!'un diğer serilerini izledin mi bilmiyorum fakat konu Mısır Tanrıları olmadığından onlarda üçgen falan gözükmüyor doğal olarak...

Haklı.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
death notu merak ediyorum izlemişliğin var mı.

İzledim.İlk 25 bölümü çok güzel bana kalırsa.25. bölümden sonra gereksiz uzattıklarını düşünüyorum.Hele final bölümünü iyiler kazansın diye mahvetmişler bildiğin.

Code Geass'ı öneririm ama.Bakuman ile birlikte favori animemdir.Bu kadar iyisini göredim açık, net.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Invoke

Invoke

Üye
Yu-Gi-Oh! oyun serilerinin PC versiyonlarından birisini online olarak oynayabilirsin.Eğer gerçek hayatta oynamak istiyorsan kartları hala satılmakta ve turnuvaları düzenlenmekte.

Onları biliyorum da güzel değil, açıkçası beni hiç sarmadı. Daha kaliteli bir şey olsa güzel olabilirdi. Kartlardan da haberim var da hiç para veremem. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

Hentai yazmak yasak değildir herhalde ? Sonuçta sapık anlamına da geliyor :ehe Bu arada çocuğum sapığım falan mısın sen benim ? Bütün mesajlarımı beğeniyosun ya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
sehabe2

sehabe2

Üye
İzledim.İlk 25 bölümü çok güzel bana kalırsa.25. bölümden sonra gereksiz uzattıklarını düşünüyorum.Hele final bölümünü iyiler kazansın diye mahvetmişler bildiğin.

Code Geass'ı öneririm ama.Bakuman ile birlikte favori animemdir.Bu kadar iyisini göredim açık, net.
bi yerde okumuştum naruto ile başlarsanz en iyisi o diye gezinirsiniz diye.bana da öyle oldu nerdeyse onun tadında bi anime bulamıyorum kaç zamandır.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
0MG90

0MG90

Üye
la tanrı kartlarıyla içine iblis giren adamlar var. Bu da önceden firavunmuş. Mısıra bilmem ne olmuş iblisler mi saldırmış firavun halkı kurtarmış sonra firavun üçgene mi girmiş bişi olmuş. Sadece koca üçgendeki göz değil her yerde vardı. Halkalı olan vardı. Adamın gözünde vardı birinin alnında vardı. Kartların içinde vardı.


Neyse yine de Yugioh iyiydi. Hala severim. :D Kaliteli online bir yugioh oyunu çıksa -duello yapma oyunu, savaştıkça kart toplasan falan- güzel olurdu. :D
tamam tamam anladık sakin :sos
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
la tanrı kartlarıyla içine iblis giren adamlar var. Bu da önceden firavunmuş. Mısıra bilmem ne olmuş iblisler mi saldırmış firavun halkı kurtarmış sonra firavun üçgene mi girmiş bişi olmuş. Sadece koca üçgendeki göz değil her yerde vardı. Halkalı olan vardı. Adamın gözünde vardı birinin alnında vardı. Kartların içinde vardı.


Neyse yine de Yugioh iyiydi. Hala severim. :D Kaliteli online bir yugioh oyunu çıksa -duello yapma oyunu, savaştıkça kart toplasan falan- güzel olurdu. :D
en çok da bu karakteri severdim :D
 


Üst Alt