Sizce En Iyi Anime Hangisi

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Code Geass bana kalırsa açık ara en iyisi. ALL HAIL LELOUCH !!!!

En hoşuma giden ecchi serileri ; High School DxD, Freezing, Dakara Boku wa H ga Dekinai

En sevdiğin shounen seri ; One Piece

En sevdiğim komedi animesi ; Gintama

En sevdiğim "Code Geass" olmayan seri :(Kısacası 2.'si :ehe ) : Bakuman (3 sezon, her sezonu 25 bölüm)

Ayrıca Mirai Nikki, Another, Beck, Great Teacher Onizuka, Elfen Lied, Hellsing Ultimate, Berserk, Death Note, Fullmetal Panic, Ao no Exorcist, Shingeki no Kyojin çok çok iyi serilerdir.Konularına bakın, sevdiğinizi izleyin.


Ayrıca Yu-Gi-Oh! , Pokemon, Digimon, Beyblade'de animedir.Yu-Gi-Oh!'un farklı karakterler ile olmakla beraber animesi devam etmekte.Ayrıca oyun kartlarının satışı, üretimi devam ediyor ki bende de baya sağlam bir deste mevcut, arada turnuvalara gidiyorum ^.^
Vay be duygulandım :(
 


veli-_-802

veli-_-802

Üye
Kaptan Tsubasa Tabiki.:10numara:
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Staff35
Taha Berkay

Taha Berkay

Üye
Yu-gi-oh subliminal mesajlarla dolu:bilmem:
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
0MG90

0MG90

Üye
Açık açık hemde :D Kocaman üçgen kolye ortada göz :D Anlamadan izlerdik :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve veli-_-802
Taha Berkay

Taha Berkay

Üye
maalesef
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
anladık da ne oldu hala aynı ben sen . Hala en sevdiğim animedir. Illüminati bile değiştiremez bu durumu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve 0MG90
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Yu-gi-oh subliminal mesajlarla dolu:bilmem:

Daha önce bu konuyu kaç milyon kere tartıştım bilmiyorum ama dayanamayacağım.HORUS'UN GÖZÜ ILLUMINATI'YE AİT DEĞİLDİR.AYNI ŞEKİLDE ESKİ MISIR SEMBOLLERİ DE.Antik Mısır Gölge Oyununu konu alan bir animeden ne bekliyordunuz acaba ? İlk sezonun konusu Mısır Tanrıları olduğundan dolayı Mısır sembollerini görmek çok doğal.Size kalsa piramitler, hiyerogriflerde sübliminal mesaj içeriyor.Yu-Gi-Oh!'un diğer serilerini izledin mi bilmiyorum fakat konu Mısır Tanrıları olmadığından onlarda üçgen falan gözükmüyor doğal olarak...
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke, .caner., Van Hohenheim ve 1 kişi daha
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
Daha önce bu konuyu kaç milyon kere tartıştım bilmiyorum ama dayanamayacağım.HORUS'UN GÖZÜ ILLUMINATI'YE AİT DEĞİLDİR.AYNI ŞEKİLDE ESKİ MISIR SEMBOLLERİ DE.Antik Mısır Gölge Oyununu konu alan bir animeden ne bekliyordunuz acaba ? İlk sezonun konusu Mısır Tanrıları olduğundan dolayı Mısır sembollerini görmek çok doğal.Size kalsa piramitler, hiyerogriflerde sübliminal mesaj içeriyor.Yu-Gi-Oh!'un diğer serilerini izledin mi bilmiyorum fakat konu Mısır Tanrıları olmadığından onlarda üçgen falan gözükmüyor doğal olarak...
Aynen :) gx in tüm bölümleri çevrilse bitirecem de çevirmiyorlar bir türlü :)
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
anime diyince aklıma başka birşey geldi :D
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
beer.

beer.

Üye
En iyi demekle seçim zorlaşıyor. En iyisi One Piece, ama sıkılmadan izlediğimde HxH bilemiyorum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Van Hohenheim
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
uzun anime izlemek istemediğim için one pieceden uzak duruyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
uzun anime izlemek istemediğim için one pieceden uzak duruyorum :)

Bi izlemeye başlasan ayrılamazsın ekran başından :ehe İlk 100 bölümü öyle böyle izleniyo çok aman aman bir şey yok ama zevkli, 100-300 arası baya bir sarıyor, 300'den sonra nefessiz izliyorsun.Birde Naruto, Bleach falan diğer hepsinin aksine daha çoooook uzunca bir süre bitmeyecek olması rahatlatıyor.Bir anime izlemeye başlar, sever de anime sıkılmadan biterse çok etkisinde kalıyorum.One Piece 2 kere bitirdim bu arada toplam 1000 bölüm oldu ehehehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Van Hohenheim
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
    Konu Sahibi
televizyonda bleach izledim geçen gün hiç fena değildi
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
sehabe2

sehabe2

Üye
aga animede naruto nun üstüne tanımam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim ve .caner.
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bleach aşırı sarıyor ama ne bileyim.Ben güncel izliyorum uzun zamandır, tam 1 yıl boyunca aralıksız filler bölüm izlettiler bize.Bütün Bleach fanları kanser oldu o sırada zaten.Birde animesi bitti, gelicek diyorlar ama yine biticek falan.Yayınlanışı çok dengesiz.One Piece'in ise filler bölümleri bile ana hikayeden bölüm izliyormuşcasına akıcı geçiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
sehabe2

sehabe2

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim ve .caner.
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
bleach in ılk 10 bolumunu ızledım ben gecenlerde belkı sarar da başlarım dıye bağlamadı beni ya.

Herhangi bir shounen'in 10 bölümde saracağını zannetmiyorum zaten :( 12-25-50 bölümlük anime değil sonuçta konuyu olabildiğince yayıyorlar, yavaş ilerliyor bu yüzden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim ve .caner.
Invoke

Invoke

Üye
Açık açık hemde :D Kocaman üçgen kolye ortada göz :D Anlamadan izlerdik :D

la tanrı kartlarıyla içine iblis giren adamlar var. Bu da önceden firavunmuş. Mısıra bilmem ne olmuş iblisler mi saldırmış firavun halkı kurtarmış sonra firavun üçgene mi girmiş bişi olmuş. Sadece koca üçgendeki göz değil her yerde vardı. Halkalı olan vardı. Adamın gözünde vardı birinin alnında vardı. Kartların içinde vardı.


Neyse yine de Yugioh iyiydi. Hala severim. :D Kaliteli online bir yugioh oyunu çıksa -duello yapma oyunu, savaştıkça kart toplasan falan- güzel olurdu. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim, 0MG90 ve .caner.


Üst Alt