Eli boş geldiğini nerden biliyorsun?Daha w.p 8.1 ile çok az bilgi sızdı.Hiç kimse bilemez şuanlık için öneri kutularının onemsenip önemsenmediğini.Bu büyük güncelleme gelsin Windows ona göre yolunu bulacak ya yalnızları oynayacak yada dünyanın en iyi sistemi olma yolunda iddaalaşacakGeliyorda eli boş geliyor(Büyük ihtimalle öneri kutusunun ilk 10 sayfasındakiler önemsenmemiş)Yaşasın hackerlar şu sistemi kırsalarda kendi istediğimiz gibi düzenlesek telefonumuzu microsoftu beklemek zor iş bizler yaşlanınca anca oturtacak mobil işletim sistemini .
Sam Sabri durdurun demişte şöyle bir durum var bu adamlar neye göre fake diyor bildikleri bir halt mı var yoksa sızdıran adama guvenmedikleri için mi böyle davranıyorlar. Tom amca bugün ki videodan sonra sessiz kaldı.Galiba wpcentral ın yazarlarından biri artık durdurun şu sahte cortana videolarını dedi twitterdan. Acaba bu gösterilen videolar gerçekten sahte bir animasyon yada program ürünü mü yoksa gerçekmi. Göreceğiz...
aynen önceden fake diyorduSam Sabri durdurun demişte şöyle bir durum var bu adamlar neye göre fake diyor bildikleri bir halt mı var yoksa sızdıran adama guvenmedikleri için mi böyle davranıyorlar. Tom amca bugün ki videodan sonra sessiz kaldı.
Ben insanlara şunu tavsiye ederim dilediğiniz gibi davranın heyecanlanın üzülün gülün sinirlenin yoksa bu wp çekilmezBenden herkese tavsiye kendinize bir sınır koyun ve artık bir şeyleri beklemekten vazgeçin . Neden deneme tahtası olarak kullanılanlar bizleriz ki ? Gelen 8.1 i beğenmezsem benim için WP bitmiştir. İstediklerini yapsınlar 8.1 boş çıkarsa . MS de büyük bir boşluğun içine doğru gider. Bi de şu çok sinirimizi bozacak ileride. Şuanda anroid kullanan birisi wpye sataşacak sataşacak eğer wp bir yıla kadar çok iyi bir konuma gelirse gidip wp alacak. Her şeyi düzeltilmiş sistemi kullanacak . Bizim çektiğimiz sıkıntı da yanımıza kalacak
şu forumda olmasa resmen telefonla yapayalnız kalacaz o bize bakcak biz ona. En azından burada muhabbet ediyoruz fikirlerimizi çarpıştırıyoruz önerilerimiz oluyor. Belkide birileri bizleri izliyor üst taraflardan birileri ve buradaki duruma göre rapor veriyor bir yerlere. Olurmu olur
biraz senaryo gibi oldu ama olsun beyler hanımlar dilediğiniz gibi merak edin talep edin hayal edilmeyen hiçbirşey gerçek olmaz unutmayın 
eyvallah dayıBen insanlara şunu tavsiye ederim dilediğiniz gibi davranın heyecanlanın üzülün gülün sinirlenin yoksa bu wp çekilmezşu forumda olmasa resmen telefonla yapayalnız kalacaz o bize bakcak biz ona. En azından burada muhabbet ediyoruz fikirlerimizi çarpıştırıyoruz önerilerimiz oluyor. Belkide birileri bizleri izliyor üst taraflardan birileri ve buradaki duruma göre rapor veriyor bir yerlere. Olurmu olur
biraz senaryo gibi oldu ama olsun beyler hanımlar dilediğiniz gibi merak edin talep edin hayal edilmeyen hiçbirşey gerçek olmaz unutmayın
![]()
Çogu kişi Win 8.1 göre şekillenecek büyük umutlarla bekleniyor tatmin etmezse milleti microsoft (bence) çok fazla kullanıcı kaybı yaşayacak...wp 8.1 yayınlandığında yine göreceğiz herkesi tam anlamıyla tatmin edeceğini sanmıyorum yine şu eksik bu eksiklikler var diyeceğiz ama önemli olan bu güncellemede minimum ihtiyaçların kalması.
Cortana çok iddalı evet gelebilir.Ama Cortana çok iddalı gelip bildirim merkezi Tırt,Temalar yine sınırlı,Sd karta oyun yükleyememe,Gelişmiş ses denetimi vs vs tarzındaki temel ihtiyaçlar olmadığı sürece kim ne yapsın cortanayı ki
şahsen 8.1'i bir çoğumuz için önem arz eden bir güncelleme olduğuna inanıyorum ve şuanda 820 kullanırken 1520'e gözümü diktim 8.1'i görmeden muhtemelen alacağım bu cihazı .Kendi kendime sorduğum bu soruyu sizde kendinize soruyorsunuzdur ?
Yha umduğum gelişmeler WP'de olmazsa ne yaparım.
Benim cevabım şu androide şuanlık geçmem IOS zaten bana göre değil 1520 ile uzunca bir süre WP'de kalır yoluma 6" lik bu dev cihazla devam ederim.
Sizde kendinize Wp ile sorduğunuz sorunun mantıklı cevabını muhakkak bir gün alacaksınız ya devam ya tamam.
Sam Sabri durdurun demişte şöyle bir durum var bu adamlar neye göre fake diyor bildikleri bir halt mı var yoksa sızdıran adama guvenmedikleri için mi böyle davranıyorlar. Tom amca bugün ki videodan sonra sessiz kaldı.

bunlar 2 gün önce zaten paylaşılmıştı
Sam Sabri yi bilmemde Tom amca WP 8.1 i daha önce birçok kez gördüğünü söylüyor.
Aslında bende sahte olduğuna inanmak istemiyorum cortana falan gayet hoş duruyor![]()
bundan sonrasını kasdediyor arkadaş 
Evet video için açıklama yapmadı ama sonuçta dün paylaşılan fotoğraflarla bugün paylışılan video uyuşuyor ve adam daha önce WP 8.1 i gördüğünü söyleyerek sahte olduğunu savunuyor. Yani eğer fotoğraflar sahte ise video da sahtedirbunlar 2 gün önce zaten paylaşılmıştıbundan sonrasını kasdediyor arkadaş
![]()
Eğer orjinali bundan güzel değilse bende sahte olmasını istemem bunların ama onuda zaman gösterecek artık 
Hayırlısı yaEvet video için açıklama yapmadı ama sonuçta dün paylaşılan fotoğraflarla bugün paylışılan video uyuşuyor ve adam daha önce WP 8.1 i gördüğünü söyleyerek sahte olduğunu savunuyor. Yani eğer fotoğraflar sahte ise video da sahtedirEğer orjinali bundan güzel değilse bende sahte olmasını istemem bunların ama onuda zaman gösterecek artık
![]()

Aynen öyleHayırlısı ya![]()

aynen o güzel olmuşZaten daha 2 ay varken nisana videolar patır patır gelmeye başladı baştan çoğumuz şüphelenmedi değil. Böyle otoritelerde bunları yalanlayınca demekki gerçek değiller ama iyidi be heremaps in yeni arayüzü de güzel olmuş 3 uygulamayı birleştirmişler buda çok mantıklı olmuş hızı geçiş koymuşlar uygulamalar arası.
8.1 hala beta sürecinde kaldı ki bu süreçlerde aşama aşama bu Tom amcamız hangi aşamasını gördü? Belirsiz. Ayrıca fake olacağını varsayalım bu işle uğraşacak işsizlik kimsede yoktur çünkü bu kolay bir şey değil yapılan görsel efektler vs. Nisan'a 2 ay var bekliyoruz başka çare yok
Sam Sabri yi bilmemde Tom amca WP 8.1 i daha önce birçok kez gördüğünü söylüyor.
Aslında bende sahte olduğuna inanmak istemiyorum cortana falan gayet hoş duruyor![]()


