Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

dakamon

dakamon

Üye
Şu an aklıma şu geldi bunlar cortana ile milletin gözünü boyayıp sistem için istenilen bazı önemli özelliği vermezlerse sıkıntı. Yani bu cortanayı Bi nevi vermedikleri özelliklere istinaden Bi göz boyama olarak veriyor olabilirler mi acaba?
 


kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Geliyorda eli boş geliyor(Büyük ihtimalle öneri kutusunun ilk 10 sayfasındakiler önemsenmemiş)Yaşasın hackerlar şu sistemi kırsalarda kendi istediğimiz gibi düzenlesek telefonumuzu microsoftu beklemek zor iş bizler yaşlanınca anca oturtacak mobil işletim sistemini .
Eli boş geldiğini nerden biliyorsun?Daha w.p 8.1 ile çok az bilgi sızdı.Hiç kimse bilemez şuanlık için öneri kutularının onemsenip önemsenmediğini.Bu büyük güncelleme gelsin Windows ona göre yolunu bulacak ya yalnızları oynayacak yada dünyanın en iyi sistemi olma yolunda iddaalaşacak
 
braayn

braayn

Üye
wp 8.1 yayınlandığında yine göreceğiz herkesi tam anlamıyla tatmin edeceğini sanmıyorum yine şu eksik bu eksiklikler var diyeceğiz ama önemli olan bu güncellemede minimum ihtiyaçların kalması.

Cortana çok iddalı evet gelebilir.Ama Cortana çok iddalı gelip bildirim merkezi Tırt,Temalar yine sınırlı,Sd karta oyun yükleyememe,Gelişmiş ses denetimi vs vs tarzındaki temel ihtiyaçlar olmadığı sürece kim ne yapsın cortanayı ki

şahsen 8.1'i bir çoğumuz için önem arz eden bir güncelleme olduğuna inanıyorum ve şuanda 820 kullanırken 1520'e gözümü diktim 8.1'i görmeden muhtemelen alacağım bu cihazı .Kendi kendime sorduğum bu soruyu sizde kendinize soruyorsunuzdur ?
Yha umduğum gelişmeler WP'de olmazsa ne yaparım.
Benim cevabım şu androide şuanlık geçmem IOS zaten bana göre değil 1520 ile uzunca bir süre WP'de kalır yoluma 6" lik bu dev cihazla devam ederim.

Sizde kendinize Wp ile sorduğunuz sorunun mantıklı cevabını muhakkak bir gün alacaksınız ya devam ya tamam.
 
  • Beğen
Tepkiler: dakamon
dakamon

dakamon

Üye
Galiba wpcentral ın yazarlarından biri artık durdurun şu sahte cortana videolarını dedi twitterdan. Acaba bu gösterilen videolar gerçekten sahte bir animasyon yada program ürünü mü yoksa gerçekmi. Göreceğiz...
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
cortanayı bi ablamız seslendirecekti halodan acaba o mu seslendiriyor videoda?
 
Bay H

Bay H

Üye
Galiba wpcentral ın yazarlarından biri artık durdurun şu sahte cortana videolarını dedi twitterdan. Acaba bu gösterilen videolar gerçekten sahte bir animasyon yada program ürünü mü yoksa gerçekmi. Göreceğiz...
Sam Sabri durdurun demişte şöyle bir durum var bu adamlar neye göre fake diyor bildikleri bir halt mı var yoksa sızdıran adama guvenmedikleri için mi böyle davranıyorlar. Tom amca bugün ki videodan sonra sessiz kaldı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Rainesto

Rainesto

Üye
Sam Sabri durdurun demişte şöyle bir durum var bu adamlar neye göre fake diyor bildikleri bir halt mı var yoksa sızdıran adama guvenmedikleri için mi böyle davranıyorlar. Tom amca bugün ki videodan sonra sessiz kaldı.
aynen önceden fake diyordu
 
osilost

osilost

Üye
oyun hub resmine bakarsak sd karta uygulama ve oyun yükleme açıldığında işaret ediyor.bu kadar çok oyun bir arada resmedilmiş.
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Benden herkese tavsiye kendinize bir sınır koyun ve artık bir şeyleri beklemekten vazgeçin . Neden deneme tahtası olarak kullanılanlar bizleriz ki ? Gelen 8.1 i beğenmezsem benim için WP bitmiştir. İstediklerini yapsınlar 8.1 boş çıkarsa . MS de büyük bir boşluğun içine doğru gider. Bi de şu çok sinirimizi bozacak ileride. Şuanda anroid kullanan birisi wpye sataşacak sataşacak eğer wp bir yıla kadar çok iyi bir konuma gelirse gidip wp alacak. Her şeyi düzeltilmiş sistemi kullanacak . Bizim çektiğimiz sıkıntı da yanımıza kalacak
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
dakamon

dakamon

Üye
Benden herkese tavsiye kendinize bir sınır koyun ve artık bir şeyleri beklemekten vazgeçin . Neden deneme tahtası olarak kullanılanlar bizleriz ki ? Gelen 8.1 i beğenmezsem benim için WP bitmiştir. İstediklerini yapsınlar 8.1 boş çıkarsa . MS de büyük bir boşluğun içine doğru gider. Bi de şu çok sinirimizi bozacak ileride. Şuanda anroid kullanan birisi wpye sataşacak sataşacak eğer wp bir yıla kadar çok iyi bir konuma gelirse gidip wp alacak. Her şeyi düzeltilmiş sistemi kullanacak . Bizim çektiğimiz sıkıntı da yanımıza kalacak
Ben insanlara şunu tavsiye ederim dilediğiniz gibi davranın heyecanlanın üzülün gülün sinirlenin yoksa bu wp çekilmez :D şu forumda olmasa resmen telefonla yapayalnız kalacaz o bize bakcak biz ona. En azından burada muhabbet ediyoruz fikirlerimizi çarpıştırıyoruz önerilerimiz oluyor. Belkide birileri bizleri izliyor üst taraflardan birileri ve buradaki duruma göre rapor veriyor bir yerlere. Olurmu olur :D biraz senaryo gibi oldu ama olsun beyler hanımlar dilediğiniz gibi merak edin talep edin hayal edilmeyen hiçbirşey gerçek olmaz unutmayın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
man20

man20

Üye
Ben insanlara şunu tavsiye ederim dilediğiniz gibi davranın heyecanlanın üzülün gülün sinirlenin yoksa bu wp çekilmez :D şu forumda olmasa resmen telefonla yapayalnız kalacaz o bize bakcak biz ona. En azından burada muhabbet ediyoruz fikirlerimizi çarpıştırıyoruz önerilerimiz oluyor. Belkide birileri bizleri izliyor üst taraflardan birileri ve buradaki duruma göre rapor veriyor bir yerlere. Olurmu olur :D biraz senaryo gibi oldu ama olsun beyler hanımlar dilediğiniz gibi merak edin talep edin hayal edilmeyen hiçbirşey gerçek olmaz unutmayın :)
eyvallah dayı
 
goktas19

goktas19

Üye
wp 8.1 yayınlandığında yine göreceğiz herkesi tam anlamıyla tatmin edeceğini sanmıyorum yine şu eksik bu eksiklikler var diyeceğiz ama önemli olan bu güncellemede minimum ihtiyaçların kalması.

Cortana çok iddalı evet gelebilir.Ama Cortana çok iddalı gelip bildirim merkezi Tırt,Temalar yine sınırlı,Sd karta oyun yükleyememe,Gelişmiş ses denetimi vs vs tarzındaki temel ihtiyaçlar olmadığı sürece kim ne yapsın cortanayı ki

şahsen 8.1'i bir çoğumuz için önem arz eden bir güncelleme olduğuna inanıyorum ve şuanda 820 kullanırken 1520'e gözümü diktim 8.1'i görmeden muhtemelen alacağım bu cihazı .Kendi kendime sorduğum bu soruyu sizde kendinize soruyorsunuzdur ?
Yha umduğum gelişmeler WP'de olmazsa ne yaparım.
Benim cevabım şu androide şuanlık geçmem IOS zaten bana göre değil 1520 ile uzunca bir süre WP'de kalır yoluma 6" lik bu dev cihazla devam ederim.

Sizde kendinize Wp ile sorduğunuz sorunun mantıklı cevabını muhakkak bir gün alacaksınız ya devam ya tamam.
Çogu kişi Win 8.1 göre şekillenecek büyük umutlarla bekleniyor tatmin etmezse milleti microsoft (bence) çok fazla kullanıcı kaybı yaşayacak...
 
narnia16

narnia16

Üye
Sam Sabri durdurun demişte şöyle bir durum var bu adamlar neye göre fake diyor bildikleri bir halt mı var yoksa sızdıran adama guvenmedikleri için mi böyle davranıyorlar. Tom amca bugün ki videodan sonra sessiz kaldı.

Sam Sabri yi bilmemde Tom amca WP 8.1 i daha önce birçok kez gördüğünü söylüyor.

Aslında bende sahte olduğuna inanmak istemiyorum cortana falan gayet hoş duruyor :D
 
Rainesto

Rainesto

Üye

Sam Sabri yi bilmemde Tom amca WP 8.1 i daha önce birçok kez gördüğünü söylüyor.

Aslında bende sahte olduğuna inanmak istemiyorum cortana falan gayet hoş duruyor :D
bunlar 2 gün önce zaten paylaşılmıştı :D bundan sonrasını kasdediyor arkadaş :D
 
narnia16

narnia16

Üye
bunlar 2 gün önce zaten paylaşılmıştı :D bundan sonrasını kasdediyor arkadaş :D
Evet video için açıklama yapmadı ama sonuçta dün paylaşılan fotoğraflarla bugün paylışılan video uyuşuyor ve adam daha önce WP 8.1 i gördüğünü söyleyerek sahte olduğunu savunuyor. Yani eğer fotoğraflar sahte ise video da sahtedir :) Eğer orjinali bundan güzel değilse bende sahte olmasını istemem bunların ama onuda zaman gösterecek artık :)
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Evet video için açıklama yapmadı ama sonuçta dün paylaşılan fotoğraflarla bugün paylışılan video uyuşuyor ve adam daha önce WP 8.1 i gördüğünü söyleyerek sahte olduğunu savunuyor. Yani eğer fotoğraflar sahte ise video da sahtedir :) Eğer orjinali bundan güzel değilse bende sahte olmasını istemem bunların ama onuda zaman gösterecek artık :)
Hayırlısı ya :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Zaten daha 2 ay varken nisana videolar patır patır gelmeye başladı baştan çoğumuz şüphelenmedi değil. Böyle otoritelerde bunları yalanlayınca demekki gerçek değiller ama iyidi be heremaps in yeni arayüzü de güzel olmuş 3 uygulamayı birleştirmişler buda çok mantıklı olmuş hızı geçiş koymuşlar uygulamalar arası.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Rainesto

Rainesto

Üye
Zaten daha 2 ay varken nisana videolar patır patır gelmeye başladı baştan çoğumuz şüphelenmedi değil. Böyle otoritelerde bunları yalanlayınca demekki gerçek değiller ama iyidi be heremaps in yeni arayüzü de güzel olmuş 3 uygulamayı birleştirmişler buda çok mantıklı olmuş hızı geçiş koymuşlar uygulamalar arası.
aynen o güzel olmuş
 
Bay H

Bay H

Üye

Sam Sabri yi bilmemde Tom amca WP 8.1 i daha önce birçok kez gördüğünü söylüyor.

Aslında bende sahte olduğuna inanmak istemiyorum cortana falan gayet hoş duruyor :D
8.1 hala beta sürecinde kaldı ki bu süreçlerde aşama aşama bu Tom amcamız hangi aşamasını gördü? Belirsiz. Ayrıca fake olacağını varsayalım bu işle uğraşacak işsizlik kimsede yoktur çünkü bu kolay bir şey değil yapılan görsel efektler vs. Nisan'a 2 ay var bekliyoruz başka çare yok :icelim::bira:
 


Üst Alt