Telefon Tavsiyesi Bir kaç model arasında kaldım

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi


  • Kullanılan toplam oy
    14
dejavu178

dejavu178

Üye
    Konu Sahibi
Bir kaç model arasında kaldım
1 aya kadar yeni telefon almayı planlıyorum fakat kafam karışık. İlk başta GM Discovery alacaktım, o sıralar çok popülerdi hala da öyle ama Discovery 2 çıkacak dendiğinden beri beklemeye başladım. Discovery 2 tahmini olarak ne zaman çıkar bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Aklımda olan modelleride sıralarsam
LG Nexus 4
SONY Xperia SP
HTC One X

Saydığım bu 3 telefon 1000 lira civarı kadar eğer o kadar bütçeye çıkamazsam zaten Discovery 2'nin çıkmasını bekleyip, alacağım. Bunlar arasından hangisini önerirsiniz? nedenleriyle birlikte....
 


beytullah6767

beytullah6767

Üye
Kesinlike nexus 4
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Nexus 4
 
skylinegti

skylinegti

Üye
bencede nexus 4...
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Aynen herkes gibi nexus 4
 
bilinçli

bilinçli

Üye
bence discovery 2 çıksa bile sen nexus 4 e bak derim.
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Nexus 4
 
dejavu178

dejavu178

Üye
    Konu Sahibi
herkes nexus demiş fakat şarj sıkıntısı olduğu söyleniyor. en azından 1 günü çıkartır mı nexus 4
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
nexus <3
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 4'ün kamerası dandik ama performans + desteği var. Yani senin için önemli olan etkenleri de yazsan iyi olurdu.
 
dejavu178

dejavu178

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 4'ün kamerası dandik ama performans + desteği var. Yani senin için önemli olan etkenleri de yazsan iyi olurdu.
kamera çok önemli değil, oyunlarda kasma olmaması büyük etken. oynayacağımdan değil ama ne bileyim kasmasın :D ve şarjı en az bir günü çıkarması lazım. ayrıca ses kaliteside iyi olmalı, kulaklıkla müzik dinlemek için
 
bilinçli

bilinçli

Üye
kamera çok önemli değil, oyunlarda kasma olmaması büyük etken. oynayacağımdan değil ama ne bileyim kasmasın :D ve şarjı en az bir günü çıkarması lazım. ayrıca ses kaliteside iyi olmalı, kulaklıkla müzik dinlemek için
oyunlarda hemen hemen hıc kasmaz ,şarjı bır gunu cıkarır.ancak ses kalitesınde sıkıntı yasarsın
 
  • Beğen
Tepkiler: dejavu178
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
SP ninde kamerası S3 den iyi değilmiş yani nexus 4 le o konuda aynı sayılırlar yanlış hatırlamıyosam nexus 4 de 2 gb ram var aralarında bencede bu biraz daha iyi bi tercih. Ama optimus G de düşünebilirsin.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Nexus 4 şarj dışında her yönde çok iyi. Şarj 1 günü zor tamamlıyormuş yoğun kullanımda. Yani telefon sürekli elinde gezmeyecekse Nexus 4 alınabilir.
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Nexus 4 kullanmış biri olarak eger sürekli kullanmak istiyorsan nexus 4 ü tavsiye etmem s3 filan al derim ben
 
dejavu178

dejavu178

Üye
    Konu Sahibi
okul nedeniyle telefonu yoğun kullanacağımı sanmıyorum, en az 1.5 yıl idare etmeli. S3 ve optimus G'yi tercihlerimin arasına almadım hiç.
 
Invoke

Invoke

Üye
okul nedeniyle telefonu yoğun kullanacağımı sanmıyorum, en az 1.5 yıl idare etmeli. S3 ve optimus G'yi tercihlerimin arasına almadım hiç.

Hepsi idare eder. Ben olsam Nexus 4'ü seçerdim ya da Optimus G'yi. Yalnız optimus daha pahalı tabi.
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
okul nedeniyle telefonu yoğun kullanacağımı sanmıyorum, en az 1.5 yıl idare etmeli. S3 ve optimus G'yi tercihlerimin arasına almadım hiç.
Nexus da donanım farkına bakma kardeşim her iki telefonu kullanmış birisi olarak söylüyorum kesinlikle s3
 


Üst Alt