dejavu178
Üye
Bir kaç model arasında kaldım
1 aya kadar yeni telefon almayı planlıyorum fakat kafam karışık. İlk başta GM Discovery alacaktım, o sıralar çok popülerdi hala da öyle ama Discovery 2 çıkacak dendiğinden beri beklemeye başladım. Discovery 2 tahmini olarak ne zaman çıkar bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Aklımda olan modelleride sıralarsam
LG Nexus 4
SONY Xperia SP
HTC One X
Saydığım bu 3 telefon 1000 lira civarı kadar eğer o kadar bütçeye çıkamazsam zaten Discovery 2'nin çıkmasını bekleyip, alacağım. Bunlar arasından hangisini önerirsiniz? nedenleriyle birlikte....
Aklımda olan modelleride sıralarsam
LG Nexus 4
SONY Xperia SP
HTC One X
Saydığım bu 3 telefon 1000 lira civarı kadar eğer o kadar bütçeye çıkamazsam zaten Discovery 2'nin çıkmasını bekleyip, alacağım. Bunlar arasından hangisini önerirsiniz? nedenleriyle birlikte....

ve şarjı en az bir günü çıkarması lazım. ayrıca ses kaliteside iyi olmalı, kulaklıkla müzik dinlemek için