Telefon Tavsiyesi Bir kaç model arasında kaldım

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi


  • Kullanılan toplam oy
    14


Invoke

Invoke

Üye
Donanim olarak nexus 4 yazilim ve kullanis acisindan galaxy s3 bana gore donanim icin telefon alinmaz

Bana göre her türlü Nexus 4.
Belki kamera olsun ses olsun(ses farkını bilmiyorum gerçi.) s3 alınabilir. O da konu sahibi kamera önemsiz demişti, eğer konuları karıştırmadıysam.
Ayrıca android alıyorsan donanıma bakacaksın. Hadi cpu/gpu geç, +1gb ram bile tek başına çok önemli.
Ve yine yazılım olarak da touchwizdense stock androidi tercih ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Bana göre her türlü Nexus 4.
Belki kamera olsun ses olsun(ses farkını bilmiyorum gerçi.) s3 alınabilir. O da konu sahibi kamera önemsiz demişti, eğer konuları karıştırmadıysam.
Ayrıca android alıyorsan donanıma bakacaksın. Hadi cpu/gpu geç, +1gb ram bile tek başına çok önemli.
Ve yine yazılım olarak da touchwizdense stock androidi tercih ederim.
Nesnel bir durum bana gore de tam tersi nexus 4 u sarjda kullanmadiysan neden s3 u nexus 4 e tercih ettigimi anlamazsin batarya suresi ekran ve kasa farki var bir kere bence donanim dışında tercih edilebilir s3
 
dejavu178

dejavu178

Üye
    Konu Sahibi
s3'ü baştan elemiştim ben zaten tartışmaya gerek yok aslında, nexus4'ü aklıma yazdım. her şey için teşekkür ederim
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Nexus 4 tabiiki adreno 330 veya 320 idi
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Eh madem öyle diyorsun stabilite Nexus 4 :)
Hafiza karti takilmiyor asiri isinma sorunu var ve sarj... tasarim olarakta pek goz alici sayilmaz ekran kapaliyken ters tuttugum zamanlarda oldu o yuzden tasarim olarakda guzel oldugunu soyleyemem arka kismi cam oldugu icin de cpu isindigi zaman cok berbat bi etki yaratiyor onun disinda ses cok dusuk vs. Vs.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hafiza karti takilmiyor asiri isinma sorunu var ve sarj... tasarim olarakta pek goz alici sayilmaz ekran kapaliyken ters tuttugum zamanlarda oldu o yuzden tasarim olarakda guzel oldugunu soyleyemem arka kismi cam oldugu icin de cpu isindigi zaman cok berbat bi etki yaratiyor onun disinda ses cok dusuk vs. Vs.


Valla hiç şikayet duymamistim Nexus 4 hakkında öyledir ne diyelim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 4 tabiiki adreno 330 veya 320 idi

320
Hafiza karti takilmiyor asiri isinma sorunu var ve sarj... tasarim olarakta pek goz alici sayilmaz ekran kapaliyken ters tuttugum zamanlarda oldu o yuzden tasarim olarakda guzel oldugunu soyleyemem arka kismi cam oldugu icin de cpu isindigi zaman cok berbat bi etki yaratiyor onun disinda ses cok dusuk vs. Vs.

Arka taraf cam değil. Hafıza kartı, aynen bence de en büyük sorunu zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Hafıza kartı sorunsa optimus G alın 32 gb yeter :)
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Üst Alt