bu da son sızıntı
Kameranın yanında flaş mı var yanlış mı görüyorum? Ayrıca ortada sadece Nokia yazmıyor uzun bir yazı var.kırmızı olan başka bir cihaz olabilir çünkü normandy sızıntılarına benzetemedim tasarım olarak, ama yanında dik duran normandy galibaKameranın yanında flaş mı var yanlış mı görüyorum? Ayrıca ortada sadece Nokia yazmıyor uzun bir yazı var.

Zaten amaç android hastalarına wp yi tanıtmakWindows 8 cakmasi gibi
Evet bende şimdi gördüm Nokia X olarak çıkacak galibaevleaks ten gelen yeni bir habere gore nokia normandy nin 'Nokia X' adiyla cikabilir.
