Öneri lumia 1020 Fotoğraf boyutu

Sponsorlu Bağlantılar

oysu

oysu

Üye
    Konu Sahibi
lumia 1020 Fotoğraf boyutu
Arkadaşlar öncelikle konuyu yanlış yerde açtıysam "özür dilerim"
1020 de çektiğim fotoğrafların boyutu dikkatimi çekti.Güncellemeden sonra yükseldi boyutlar.Gece, ışık ortamı da düşük bir yerde 47 mb dng formatlı fotoğraf şaşırttı.Hafıza dayanmaz buna.Sebebini bilen arkadaşlar nedenini söylerse sevinirim
 


4MaGuS

4MaGuS

Üye
nokia cameraya girdiginizde ayarlar kısmında 5mp-5mp+34dng-5mp+38mp ayaraları var sen bunu en yüksekte yani 5mp+38mp de tut boyutu 20mb falan olur en fazla
 
oysu

oysu

Üye
    Konu Sahibi
4MaGuS

4MaGuS

Üye
dng formatı öyle çekiyor diğerleri öyle değil o 1520 ve 1020 özel sadece pro foto makinelerinde olan bir özellik şuan onu alan başka bir telefon yok diyebiliyorum artı özellikleri var biraz araştırısanız bulursunuz ben tam oalrka ne artıları oldugunu unuttum bu arada 2 tane resim çekip paylaşırsanız da güzel olur aslında burda görmüş olur ve açıklamaya çalışırız resimlerden biri dng ile digeri 5+38 ile çekseniz iyi olur
 
Son düzenleme:
sekajmer

sekajmer

Üye
DNG formatı Professional fotoğrafçıların çektiği fotoğrafların üzerinde tam oynama yapmaları içindir. Siz 5mp + 38 mp kullanın :) eğer Professional fotoğrafçı değilsenizzaten DNG dosyasını direk Photoshop'ta açıyor JPEG,PNG gibi kullanamıyoruz sadece düzenleme için başka bir artısı yok :)
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
DNG formatı Professional fotoğrafçıların çektiği fotoğrafların üzerinde tam oynama yapmaları içindir. Siz 5mp + 38 mp kullanın :) eğer Professional fotoğrafçı değilsenizzaten DNG dosyasını direk Photoshop'ta açıyor JPEG,PNG gibi kullanamıyoruz sadece düzenleme için başka bir artısı yok :)
ancak onu photoshopta açarak yüksek çözünürlükte jpg oalrak kaydede biliriz buda normalden daha fazla netlik sağlar gibi boyutundan dolayı bana öyle geliyor denemek lazım merak ettim şimdi
 
sekajmer

sekajmer

Üye
ancak onu photoshopta açarak yüksek çözünürlükte jpg oalrak kaydede biliriz buda normalden daha fazla netlik sağlar gibi boyutundan dolayı bana öyle geliyor denemek lazım merak ettim şimdi
yarın akşam senin için denerim. Konu kilitlenmez ise buraya yazarım
 
oysu

oysu

Üye
    Konu Sahibi
t
DNG formatı Professional fotoğrafçıların çektiği fotoğrafların üzerinde tam oynama yapmaları içindir. Siz 5mp + 38 mp kullanın :) eğer Professional fotoğrafçı değilsenizzaten DNG dosyasını direk Photoshop'ta açıyor JPEG,PNG gibi kullanamıyoruz sadece düzenleme için başka bir artısı yok :)
Teşekkür ederim.Photoshop'da uğraşmayı seviyorum böyle kalır büyük ihtimal. Boyutta yapacak bir şey yok.Photoshop da JPEG en yüksek de kaydettim resim 33 mb oldu.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
t
Teşekkür ederim.Photoshop'da uğraşmayı seviyorum böyle kalır büyük ihtimal. Boyutta yapacak bir şey yok.Photoshop da JPEG en yüksek de kaydettim resim 33 mb oldu.
woow! 33mb
 
oysu

oysu

Üye
    Konu Sahibi
dng formatı öyle çekiyor diğerleri öyle değil o 1520 ve 1020 özel sadece pro foto makinelerinde olan bir özellik şuan onu alan başka bir telefon yok diyebiliyorum artı özellikleri var biraz araştırısanız bulursunuz ben tam oalrka ne artıları oldugunu unuttum bu arada 2 tane resim çekip paylaşırsanız da güzel olur aslında burda görmüş olur ve açıklamaya çalışırız resimlerden biri dng ile digeri 5+38 ile çekseniz iyi olur
JPEG

bu da DNG formatından çevirdiğim JPEG
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS
Akhtoher

Akhtoher

Üye
1020 ile o kadar fotoğraf çekiyorum hiç 15 Mb geçemedim ilginç.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
peki bu yüksek mblı fotoları faceyede yükleyebiliyormuyuz acaba ?
 
sekajmer

sekajmer

Üye
DNG formatı photoshop içindir. fotoğraf formatı değil yüksek olması normal
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
arkadaşlar benim soruma cvp verecek olan varmı acaba bu sorunun cevabını merak ediyorumda ?
facebookta 25mb üstü hiç bir şeye izin verilmiyor yani yüklenemez onu çeşitli resim yükleme sitelerinden görüntüliye bilirsiniz ancak
 
sekajmer

sekajmer

Üye
arkadaşlar benim soruma cvp verecek olan varmı acaba bu sorunun cevabını merak ediyorumda ?
arkadaşlar DNG bir fotoğraf biçimi değil. yüksek olmasının sebebi sadece photoshop formatı olması. çözünürlük aynı. tek fark JPEG'te DNG kadar detaylı oynama yapılmıyor. DNG çekimi JPEG olarak kaydedip atabilirsin Facebook'a
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
arkadaşlar DNG bir fotoğraf biçimi değil. yüksek olmasının sebebi sadece photoshop formatı olması. çözünürlük aynı. tek fark JPEG'te DNG kadar detaylı oynama yapılmıyor. DNG çekimi JPEG olarak kaydedip atabilirsin Facebook'a
boyutu yüksek oldugu için izin vermiye bilir onada
 


Üst Alt