Z1 dokunmatik ekran sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

SeNNHoR

Üye
    Konu Sahibi
Neyse ben biraz oyun oynayıp geliyorum sıcaklığa bakalım :P
 


SeNNHoR

Üye
    Konu Sahibi
10 dk da 10 derece arttı sıcaklık sadece pil sıcaklığını gösteriyor 45 derece
 
forcerecon

forcerecon

Üye
GTA zaten o kadar stabil değil.Arkadaşlarında dediği gibi başka oyunlar dene mesela asphalt 8 olabilir yada gameloft un diğer oyunları olabilir.Androidde oyun geçmişi olan firmaların oyunlarını dene şahsen arkadaşımda z1 var 2 aydır kullanıyor 20 tane oyun yüklü bana hiç böyle birşeyle karşılaştığını söylemedi.Aynı benim telefonumda zperia z ve bende hiç sorun yaşamıyorum.GTA yüklü ama oynamıyorum.
 

SeNNHoR

Üye
    Konu Sahibi
Gameloft oyunlarını nedense açmıyor telefon ama glu nun oyunlarını deneyebilirim
 
0MG90

0MG90

Üye
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3
Invoke

Invoke

Üye
Gameloft oyunlarını nedense açmıyor telefon ama glu nun oyunlarını deneyebilirim

Sen açamıyorsun, telefon açmıyor değil. Sonuçta korsan kuruyorsunuz ve düzgün cracklisini bulmanız lazım. Demek ki denediğiniz apkler uygun değil ya da bir yerde yanlış yapıyorsunuz.
 

SeNNHoR

Üye
    Konu Sahibi
Bütün apklar da sorunlu değildir sanırım bazılarını burdan indirdim. Ben bilmiyorum desem hepsi aynı kuruluyor zaten ya da gameloft oyunları için farklı bir şey yapmak gerekiyor ama ben bilmiyorum
 
esmeran3

esmeran3

Üye
anladım kardeşim
 
0MG90

0MG90

Üye
Bütün apklar da sorunlu değildir sanırım bazılarını burdan indirdim. Ben bilmiyorum desem hepsi aynı kuruluyor zaten ya da gameloft oyunları için farklı bir şey yapmak gerekiyor ama ben bilmiyorum
İnternet kapalı yükle apk ları ve ilk önce sd datasını at
 

SeNNHoR

Üye
    Konu Sahibi
Telefonda yer oldugunda bi de senin dediğini deniyim olur inşallah
 

ridvan.kilic

Üye
aynı sorun bende de var,sadece oynlarda değil internete girincede aşırı ısınıyor ve aynı sorunlar devam edeiyor 10 dk sonra dokunmatik ekran kafayı yiyor benim xperia z 1 de de..nasıl bir çözüm buldunuz arkadaşlar bu sorun için::::::::::::(
 
Invoke

Invoke

Üye
Android sürümü nedir? @ridvan.kilic
 

ridvan.kilic

Üye
4.4.2 kit kat..sony son düzeltme güncellemesini de yaptım
 
Invoke

Invoke

Üye
Güncellemeden önce sorun var mıydı?
 

ridvan.kilic

Üye
evet vardı,güncellemeden sonra ses sorunu oluştu hocam,sony bir düzeltme yaptı o sorun giderildi..ama dokunmatik ekran problemi devam etti,problemin videosunu çektim servise gönderdim,burdada aynı sorunu görünce arkadaşın telefona ne yatığını merak ettim
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
Donanımsal olabilir demek ki. Umarım servis iyi bir yanıt ile geri dönüş yapar. :/
 
  • Beğen
Tepkiler: ridvan.kilic

ridvan.kilic

Üye
sorunu nassıl çözdü diye kendisine ulaşamadım,telefon normalde hiç problemi yoknş gibi duruyor,ama hafif zorlayınca ısınınyor ve dokunmatik ekranda geri tuşuna basıyorum mesela o home tuşu devreye giriyor.
 
Invoke

Invoke

Üye
Çözememiştir büyük ihtimalle. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ridvan.kilic

ridvan.kilic

Üye
inşallah hocam:)
@SeNNHoR arkadaştan cevap bekliyorum artık:)
demin aradılar servisten mekanik temizleme yapılmış dediler telefonunuza,göndermişler ..mekanik temizleme ne la:)sordum arayan da bilmiyor:)bi problem çıkarsa tekrar yollayın diyor:)
 


Üst Alt