baska kabloyla veya sarj aletiyle de ayni oluyosa batarya yada soket sorunudur heralde. kutudan cikan kablo zamanla bozuluyor sarj ediyo gibi gorunup daha da dusuruyo kendi haline birakinca biraz dolduruyodu anca. ben adaptore nokia kablosu bagladim oyle sarj ediyorum. umarim soket sorunu degildir garanti ilgileniyor ama beklemek sikinti