S3 I9300 microUSB soket sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
S3 I9300 microUSB soket sorunu
Dün şarja takmaya çalıştığımda, çok zor şarj edebildim telefonu. Acaba temassızlık soketin tozlanmasından mı yoksa soket/anakart mı sorunlu? Cevap verenlere teşekkürler.
 


mcnpl4

mcnpl4

Üye
baska kabloyla veya sarj aletiyle de ayni oluyosa batarya yada soket sorunudur heralde. kutudan cikan kablo zamanla bozuluyor sarj ediyo gibi gorunup daha da dusuruyo kendi haline birakinca biraz dolduruyodu anca. ben adaptore nokia kablosu bagladim oyle sarj ediyorum. umarim soket sorunu degildir garanti ilgileniyor ama beklemek sikinti
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Girişte şekilsel bozulma veya oynama varsa gitmiştir ama büyük ihtimal kablo sorunu
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
Temizledim biraz düzeldi idare edeceğim biraz sonra servise veririm
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
baska kabloyla veya sarj aletiyle de ayni oluyosa batarya yada soket sorunudur heralde. kutudan cikan kablo zamanla bozuluyor sarj ediyo gibi gorunup daha da dusuruyo kendi haline birakinca biraz dolduruyodu anca. ben adaptore nokia kablosu bagladim oyle sarj ediyorum. umarim soket sorunu degildir garanti ilgileniyor ama beklemek sikinti

Her kabloyla düşürüyor denedim
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
hort:D benzer bi durum benim de basima geldi sanirim. cok dengesiz bazen sarj oluyor (o da telefonu biraktigim zamanlarda) bazen oluyor yazdigi halde sarj seviyesi dusuyor. guvenli moda alip denedigimde sorun yok. format attim sorun devam ediyor baska romla da denicem duzelmezse gittigi kadar gider sonra servis
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
servise verdim usb kablosu değişti sorun yok gibi şu an
 
3onur5

3onur5

Üye
servise verdim usb kablosu değişti sorun yok gibi şu an
o girişi fazla zorlama kardeş xperia z min şarj giriş soketi koptu servise verdim anakart değişimi dediler 802 tl değişim ücreti istediler o günden itibaren telefonlarımı karanlıkta sarja takmaya çalışmıyorum :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
o girişi fazla zorlama kardeş xperia z min şarj giriş soketi koptu servise verdim anakart değişimi dediler 802 tl değişim ücreti istediler o günden itibaren telefonlarımı karanlıkta sarja takmaya çalışmıyorum :D
zorlamıyorum zaten soket sağlam gibi görünüyor
 


Üst Alt