Haber Nokia Refocus Pureview Lumialar Için Mağazada

Sponsorlu Bağlantılar

mtoyanik

mtoyanik

Üye
hocam kendi hallerine bırak :bottom:
 


braayn

braayn

Üye
bütün lenslerin toplu olduğu bir kamera uygulaması lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: SonyXperia
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Bana kalırsa çözünürlük, uygulama kolaylığı her konuda yetersiz, gereksiz. Yani bu benim görüşüm. Açıkçası ben procam ve fotor uygulamasının birleşiminde olan bu uygulamada pek bir üstünlük göremedim. Arkadaşa katılıyorum, ya yepyeni bir uygulama yada hepsinin birleştiği bir uygulama üstünlük sağlayacaktır
bütün lenslerin toplu olduğu bir kamera uygulaması lazım
 
braayn

braayn

Üye
Nokia kamerada Smart lense geçtiğinde kalitenin bozulması kötü ama Black ile düzeleceği kanaatindeyim.
Hafta sonu kursta arkadaşım 2700 tlye iphone 5S almış ondada kamerada video modunda tırtlıyor ve gelen aramalarda bazen reddet tuşu çıkmıyor...7.1 beta geldi halen sorunları bitmedi..
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Nokia kamerada Smart lense geçtiğinde kalitenin bozulması kötü ama Black ile düzeleceği kanaatindeyim.
Hafta sonu kursta arkadaşım 2700 tlye iphone 5S almış ondada kamerada video modunda tırtlıyor ve gelen aramalarda bazen reddet tuşu çıkmıyor...7.1 beta geldi halen sorunları bitmedi..


Lumia 1020 almamın en büyük sebeplerinden biri Steve Jobs'un ölmüş olması. Artık kimse Apple dan harikalar beklemesin devir Microsoft devri.
 
dakamon

dakamon

Üye
Lumia 1020 almamın en büyük sebeplerinden biri Steve Jobs'un ölmüş olması. Artık kimse Apple dan harikalar beklemesin devir Microsoft devri.
VAy arkadaş koptum şu lafa :D ''devir microsoft devri'' hehehehe :D
 
Rainesto

Rainesto

Üye
620 ye yükledim foto çekiyorum ama hiç dogru düzgün çekmiyor yada ben beceremiyorum
 
beats

beats

Üye
620 ye yükledim foto çekiyorum ama hiç dogru düzgün çekmiyor yada ben beceremiyorum
ışığın iyi olması grenleri azaltır, odak ve derinliğin iyi olması için bir cisme makro yapacak kadar yaklaş hatta cisim fotoğrafın yüzde ellisini kaplarsa daha iyi olur
 


Üst Alt