Tavsiye Amd Çift Ekran Kartı Sürücü Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

mami944

mami944

Üye
    Konu Sahibi
Amd Çift Ekran Kartı Sürücü Sorunu
Amd çift ekran kartı ile ilgili bir sorunum var . Amd catalys control center eskilerden bir sürümü var ve HDMI bağlantı ayarlarını yapmak için catalyst control center güncellemem gerek ama siteden ve ya başka yerlerden(gezginler vs.) bana hep 08.00.0915 sürümünü yüklüyor güncelleme yapıyor şimdi biri bana yardımcı olsun lütfen bu tv ayarlarını yapamıyorum :(
 


Uhops

Uhops

Üye
Sorunu tam olarak anlaşılmıyor?
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
aynen :D
 
mami944

mami944

Üye
    Konu Sahibi
Yaw ben amd sitesinden bu 13.9 sürümünü indiriyorum == Bu yükleniyor ==
Tam 2 aydır uğraşıyom çözemedim yeter yawYaw bilen biri yok mu _?
 
darkmaster

darkmaster

Üye
sorun yada yanlış olan ney onu anlamadım ben.
 
Uhops

Uhops

Üye
Yaw ben amd sitesinden bu 13.9 sürümünü indiriyorum == Bu yükleniyor ==
Tam 2 aydır uğraşıyom çözemedim yeter yawYaw bilen biri yok mu _?
08.xx.xxxx yazan yükleme prograının sürümüdür :D
 
  • Beğen
Tepkiler: darkmaster
mami944

mami944

Üye
    Konu Sahibi
Ya hu kısaca şu amd catalyst bozuntusunu güncelleyemiyorum bana ne siteden nede değişik kaynaklardan indirdiğim oldu hep 08.xx.xxxx eski olanı yükledi halbuki güncelleme destekliyorda ne ediyim ben yardım edin yaw
 
Uhops

Uhops

Üye
Aygıt yöneticisinden ekran kartı sürücüsünün sürümünü kontrol edermisin? 8.xx olan yükleme yöneticisinin sürümü olabilir.
 
exp_l0it

exp_l0it

Üye
anladığım kadarıyla windows 7 kullanıyorsun
güncellemeleri dene güzncellemesi lazımsa günceller o :heyo2:
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Bi arkadaş daha vardı böyle konu açan büyük ihtimal sen yükleyicinin sürümünü görüyorsun orda.Bilgisayar>Sağ Tık>Özelliikler>Aygıt Yöneticisi>Görüntü Bağdaştırıcılarındann sürümüne bak benim 13.250.18.0 olarak gözüküyo 7670M sürümü.
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
mami944

mami944

Üye
    Konu Sahibi
Bak sürümü 8.982.10.500 ben 13.9 'a yükseltmem lazım 08 de ayarlamalar baya hayli az bi türlü çözemedim şunu puffff ...


Birde bu var ...
 
Uhops

Uhops

Üye
13'ü yüklemeden önce 8'i kaldırıyormusun belki üstüne falan kuruyordur.
 
ismail

ismail

Üye
pc markası ve serisini eklerseniz yardım etmeye çalışırım
 
Uhops

Uhops

Üye
Denetim masasındaki AMD şeyşinden bak bir de sürüme belki orda 13 vardır.
 
exp_l0it

exp_l0it

Üye
farkettim ki millet yavaş yavaş win8e doğru kaymaya başlamış :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve GDDR5
mami944

mami944

Üye
    Konu Sahibi
Baktım aynı 8.982.10.5000 ben bu catalyst centerı güncellemem lazım ama hep aynı şeyi yüklüyor resmi siteden download etmeme rağmen ...
 
Uhops

Uhops

Üye
Benim üste koyduğum fotoğraftaki aygıt yöneticisi ile nvidia paneli aynı değil, seninkide farklı olabilir.
 
mami944

mami944

Üye
    Konu Sahibi
Benim ekran kartı amd ben amd güncellemek istiyorum 4 senedir sorunsuz bir marka ilk defa böyle bir sorun verdi şimdide çözemiyorum :(
 
Uhops

Uhops

Üye
Amd'nin denetim masasında bir uygulaması yok mu oradan bakmaya çalışırmısın sürüme?
 


Üst Alt