internette film izlemek vk.com

Sponsorlu Bağlantılar

deepcash

Üye
    Konu Sahibi
internette film izlemek vk.com
arkadaşlar nokia tarayıcısı çoğu sitede video izlemeye imkan veriyor fakat internette film izleyenler bilir vk.com sitesi videolari telefondan açılmıyor bunun bir çözümü var mi ? Lütfen yardım edin
 


burakkk97

Üye
Ben opera mobil ile indirirken izliyorum. Istersen yardimci olabilirim.
 

deepcash

Üye
    Konu Sahibi
Ben opera mobil ile indirirken izliyorum. Istersen yardimci olabilirim.

işin içinde bilgisayar kullanmak varsa teşekkürler ama yoksa sadece telefon ile yapıyorsan çok memnun olurum :) yardımcı olur musun
 

burakkk97

Üye
burakkk97' Alıntı:
Bu dosyayi E'ye indir.
Opera Mobilde adres cubuguna Opera:config yaz ve git.
Oradaki aramaya User yaz sonra User JavaScript'e tik koy User JavaScript File yazan yere E:\ yaz.
User JavaScript on HTTPS'e tik koy boylece https'de de calisir.

Artik vk veya youtube'da yuklu videolarin oldugu sitelerde seklinde linkler cikacak istedigin kaliteyi sec inmeye baslasin. Sonra dosya yoneticisinden ac iyi seyirler.

Sirf bu tarz seyler paylastigimiz forumdan alinti :)

- - - Eklendi - - -

Film indirecek kadar interneti nereden buldun :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: kcr

deepcash

Üye
    Konu Sahibi
Artik vk veya youtube'da yuklu videolarin oldugu sitelerde seklinde linkler cikacak istedigin kaliteyi sec inmeye baslasin. Sonra dosya yoneticisinden ac iyi seyirler.

Sirf bu tarz seyler paylastigimiz forumdan alinti :)

- - - Eklendi - - -

Film indirecek kadar interneti nereden buldun :naughty:

tamam deneyeceğim çok teşekkür ederim :) evde wifi var bilgisayar olmadığı zaman telefondan izliyorum kota derdi yok :)
 

burakkk97

Üye
Anladim sonucu yazarsan cok sevinirim.
 

deepcash

Üye
    Konu Sahibi
script i telefon indirmiyor malesef sabah bilgisayardan bakacağım . Opera da script kullanmayı çok araştırmıştım ama bulamamıştım sadece video indirme değil başka şeylerde de işime yarayacak çok teşekkür ederim sayende öğrenmiş oldum :)
 

kcr

Üye
Ben opera mobil ile indirirken izliyorum. Istersen yardimci olabilirim.

İndirirken mi indirip mi? Javascript'i e'ye kopyaladım. Opera'dan da gerekli ayarları yaptım. Siteye girdiğimde videonun üzerinde çözünürlük seçenekleri de geliyor ama video indirdikten sonra izlenebiliyor; indirirken değil.
 

deepcash

Üye
    Konu Sahibi
İndirirken mi indirip mi? Javascript'i e'ye kopyaladım. Opera'dan da gerekli ayarları yaptım. Siteye girdiğimde videonun üzerinde çözünürlük seçenekleri de geliyor ama video indirdikten sonra izlenebiliyor; indirirken değil.

eğer video linki kopyalanıyorsa nokia orjinal tarayıcıya yapıştırıp açarsan hem iner hem izlersin opera ile dediğin gibi oluyor.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
hangi site arkadaslar banada verırmısınız
 

furkan10115330

Üye
ben bi site söyleyebilirim indiremezsiniz ama sorunsuz izlersiniz nokia701 gibi otomatik ayar alımını desteklemeyen hasta bir cihazda bile açtım flash player falanda gerekmez direkmen video açar gibi açıyo siteyide vereyim operayı kurun (operada daha rahat edersiniz) bu siteden izleyin videoları aynı format üzerinden gösteren herhangi bir sitedede çok rahat izleyebilirsiniz filminizi sorun yaşayan olursa yardımcı olurum :)
 

deepcash

Üye
    Konu Sahibi
nasıl oldu bilmiyorum ama nokia tarayıcı vk.com videolarini açabiliyor şu an da yahoo nun videolari açılmıyor bu seferde anlamadım gitti :)

- - - Eklendi - - -

ben bi site söyleyebilirim indiremezsiniz ama sorunsuz izlersiniz nokia701 gibi otomatik ayar alımını desteklemeyen hasta bir cihazda bile açtım flash player falanda gerekmez direkmen video açar gibi açıyo siteyide vereyim operayı kurun (operada daha rahat edersiniz) bu siteden izleyin videoları aynı format üzerinden gösteren herhangi bir sitedede çok rahat izleyebilirsiniz filminizi sorun yaşayan olursa yardımcı olurum :)

teşekkürler link için ama istediğim filmleri bulamadım sitede. Sorun çözüldü benim istediğim sitede videolar açılıyor yahoo hariç
 

burakkk97

Üye
İndirirken mi indirip mi? Javascript'i e'ye kopyaladım. Opera'dan da gerekli ayarları yaptım. Siteye girdiğimde videonun üzerinde çözünürlük seçenekleri de geliyor ama video indirdikten sonra izlenebiliyor; indirirken değil.

Dosya yoneticisinden aciliyo bi daha dene hatta bugun webteizle'den pulp fiction altyazili seyrettim.
 

kcr

Üye
Dosya yoneticisinden aciliyo bi daha dene hatta bugun webteizle'den pulp fiction altyazili seyrettim.

Evet, çözünürlük seçeneğinin üzerine basılı tutup yeni sekmede aç deyince bağlantı yeni sekmenin adres çubuğunda görünüyor. Adresi orjinal tarayıcının adres çubuğuna kopyala yapıştır yapıp tıkladığınız zaman indirirken izleme başlıyor. Yalnız bu script html5'i destekleyen videolar için geçerli. Mesela Youtube'un mobil sürümünde çalışmayan flash tabanlı videoları bu da açamıyor. En iyi tarafı ise özellikle internet hızı düşük olanlara ya da interneti kotalı kullananlara külfet getirmeyecek düşük çözünürlükleri seçme imkanı vermesi. Kullanışlı...
 

tuplic61

Üye
cepten link e tıklıyorum yuklencek dosya yok diyor yardım edermisiniz nasıl yapaçağız
 

kcr

Üye
cepten link e tıklıyorum yuklencek dosya yok diyor yardım edermisiniz nasıl yapaçağız

Onda sorun var. Şu linki dene:
 

tuplic61

Üye
Onda sorun var. Şu linki dene:
cepten link e tıklıyorum yuklencek dosya yok diyor yardım edermisiniz nasıl yapaçağız
indirdim ama acılamayan dosya turu diyor tel 701 e hafızaya indirdim öyle kalçakmı başka ney yapmak gerekiyor videolar inmesi için
 
Son düzenleme:

kcr

Üye
indirdim ama acılamayan dosya turu diyor tel 701
.
İndirdiğin dosyayı kurmayacaksın. Tarif edildiği şekilde E'nin içine kopyalayacaksın. İllâ ki içinde ne olduğunu merak ediyorsan not defteriyle açıp görebilirsin.:)
 

tuplic61

Üye
e derken telef hafızasımı oraya indirdm kopyala mevzunu anlamadm nereye nasıl kopyalıcm ben bunlar yaptm Opera Mobilde adres cubuguna
Opera:config
Oradaki aramaya User yaz sonra User
JavaScript' i işaretledim User JavaScriplt
File yaztan yere E:\ yazdım eksik olan inen dosya kopyala kalıyor o nasıl olcak
 
Son düzenleme:


Üst Alt