Mert
Üye
Somut kanıt istiyorsanız konudaki mesajlarınızı okumanız bile yeterli. Winnie The Pooh'nun kaldırılmasına sevindiğinizi söylediniz. Programın yayınlandığı saatte başka bir televizyon kanalını izleyebilirsiniz. Ama ben izlemek istediğimde ne yapacağım? Başkalarının o programı izlediğini bilmek bile sizi çıldırtıyor.Buna anca gülerim.
Karşılıklı fikir alışverişi yaparken "Özgürlük anlayışınız takdire şayan." mesajıma "Ayakta alkışla o zaman." gibi bir mesaj atarak işin içinden sıyrılıp başka bir boyuta çekiyorsunuz.
Üstteki mesajlarınızın birinde "Belli ki düşünceler farklı. Ben bu uygulamadan memnunum hoşuma gitti. Sen memnun değilsen git Trt ile muhatap ol.Sıkıntını gider." gibi bir yazı yazarak benim görüşüme tahammül edemediğinizi de belli ediyorsunuz.
Benim Kimseyi Küçümsediğim Yok Çoçuklar Domuzmuş BAşka Bişeymiş TAkmaz Hoşunamı Gitti Onu İzler
Sonuçta tartışmak istemiyormuş (!)Çocuk, insan psikolojisini pikaçu ile bozulacak kadar basit zannediyorlar.Çocuğunu televizyon başında bırakıp gün boyu muhattap olmayan, gerçek sanal farkını anlatmayan, gerekli eğitimi bile televizyondan almasını bekleyen aileyi değilde, ben pikaçuyum diye camdan atlayan çocuğu ya da o çizgi diziyi, yayıncı kuruluşu suçlamak olukça ironik bir durum...
