tebrik100. mesaj![]()
![]()

möhteşemdilezzetli nöbetçi![]()

tebrikler başarılarının devamını dilerim100. mesaj![]()
![]()


möhteşemdi
tebrikler başarılarının devamını dilerim![]()
çok önemli bir başarı ne diyeceğimi bilemiyorum
kimin çırağısın besaolasın kardeşimçok önemli bir başarı ne diyeceğimi bilemiyorum
![]()

dedemin![]()
![]()
seni ben aldım buralaraYalanlara bakale bakelemöhteşemdi
tebrikler başarılarının devamını dilerim
normal![]()

ben buraların başkanıyımsen olmasan zaten hiç olmazdı
![]()
okulda tanınır olmak başkaYalanlara bakale bakele![]()
![]()

öyle miiiiben buraların başkanıyım![]()
sen varken ne haddimizeöyle miiii

Öyle mi diye sordum sadecesen varken ne haddimize
@x-scarface @Dede @CABBAR @TheFenomen @Türe @Oğuzhan @Joker @achambo @Kerim. @TremmerT. @dahanicesi![]()

Öyle mi diye sordum sadece![]()
taglemek geldi 
bir şey diyerdimdeLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Beni neden takipetti ki![]()
sonra şuçlu ben olurum 
Aferin çekirgesen varken ne haddimize
@x-scarface @Dede @CABBAR @TheFenomen @Türe @Oğuzhan @Joker @achambo @Kerim. @TremmerT. @dahanicesi![]()

Yanlışlıkla etmiştirLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Beni neden takipetti ki![]()
ustamsınAferin çekirge![]()
![]()

taglemek geldi
bir şey diyerdimdesonra şuçlu ben olurum
![]()
OlabilirYanlışlıkla etmiştir

