Oğuzhan
Üye
İyi geceler eniste.benim uykum geldi kayınço hadi görüşürüz iyi geceler![]()

İyi geceler eniste.benim uykum geldi kayınço hadi görüşürüz iyi geceler![]()

Otibis minibis yolculuğu yok mu abikamooon

bu aralar yok.sinek avlıyorumOtibis minibis yolculuğu yok mu abi![]()

Minibüs mü Lg g2 mi ? yoksa Lg g2 ile minibüste mibu aralar yok.sinek avlıyorum![]()

dünür düşünsene ben minibüs ve lg g2Minibüs mü Lg g2 mi ? yoksa Lg g2 ile minibüste mi![]()
![]()

dünür düşünsene ben minibüs ve lg g2![]()
Daha ne odaklanmış güzel güzel fotoğraflar İstabul'un tepeleri 
olur mu foto bu saatten sonraDaha ne odaklanmış güzel güzel fotoğraflar İstabul'un tepeleri
![]()


Video hmm ama whatsapp'tan paylaşamazsın sen fotoğraf da çekersin bizim içinolur mu foto bu saatten sonra
1080p 60fps video![]()

tamam full heyçti çekerim optik Sabitleme yaparımVideo hmm ama whatsapp'tan paylaşamazsın sen fotoğraf da çekersin bizim için![]()

Yapma be dünürtamam full heyçti çekerim optik Sabitleme yaparım![]()
tövbe etmiştiktamam full heyçti çekerim optik Sabitleme yaparım![]()

abooo evet onu unuttumYapma be dünür
tövbe etmiştik![]()

İnanayım mıama ben şoförü çekecektim![]()

lezzetli nöbetçiavator çok lezletlibeni tagleyin
ba:

