Peocawe
Üye
Sen bilirsin, xperialara bi bak derim.U,p,l,s,sp,ion bir sürü seçeneği var.Uygun bişey bulacağına eminim.Ben ion kullanıyorum aşırı derecede memnunum.Sony, ericssonu kaldırdığından beri iyi işler yapıyor Xperia z olsun, z1 olsun.Bişey kaybetmessin bi bak derim.
Ya açıkcası 3 yıldır android kullanıyorum, artık sıktı desem yeridir... O yüzden 520 hakkında bilgi almak istedim fakat pek olumlu yorum yapan olmadı.
2 çarem vardı; ya cihaz half brick haldeyken dahili hafızaya ulaşacağım ya da turkcell'in son çıkarmış olduğu v112 derleme no'lu yazılımı bulacağım.. Fakat ikiside olmadı. Turkcell yazılımları siteden kaldırmış.. Genpa'nın sitesinde mevcut fakat oda eski yazılım olduğu için update failed veriyor.
