d600 ile ilgili sorunum var acilll

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emrah baba

emrah baba

Üye
    Konu Sahibi
d600 ile ilgili sorunum var acilll
:bilmem:arkadaşlar benim kardeşimde d600 var pcnin usb sine takınca( ayarlardanda telefon ayarları usb ayarını seçtikten sonra usbyi seçiyorum) sarj alıo ama normal sarj makinasıyla yada pc nin usb sinden direk takıp ayar yapmayınca sarj almı bi yardımcı olsanız...... yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 


eses_nuri

eses_nuri

Üye
:bilmem:arkadaşlar benim kardeşimde d600 var pcnin usb sine takınca( ayarlardanda telefon ayarları usb ayarını seçtikten sonra usbyi seçiyorum) sarj alıo ama normal sarj makinasıyla yada pc nin usb sinden direk takıp ayar yapmayınca sarj almı bi yardımcı olsanız...... yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

nasıl yani usb ayarını seçtikten sonra usbyi seçiyorum demişsin ne demek istedin arkadaşım ???
 
emrah baba

emrah baba

Üye
    Konu Sahibi
usb ayarlarını seçtikten sonra orda 3 seçenek çıkıyor ya modem depolama birimi bide pictbridge die eger pc ye baglayıp depolama birimni seçersem sarj alıo ama onu seçmezsem almıyor. pc yede baglasam almıyor normal sarj cihazından da almıyor. ( takınca usb sarjı yok diyor)
 
eses_nuri

eses_nuri

Üye
driverleri eksiksiz kur bende format attıktan sonra takmıştım bi kere aynı olay olmuştu driverleri kurdum hemen hertür işlemi yapabildim :oke:
 

ufuk023

Üye
şarj makinan bozuk kesin yenisini al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt