İnanılmaz bir karışıklık ..

Sponsorlu Bağlantılar

FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
şaka yaptım kardeşlik Mazur Gör Yaşımı söylemeyi sevmiyorumda :) 38 değilim yani neden 38 dedim açıklıyayım ..
bir ara yaşım heryerde merak ediliyordu mert var modlardan burada oda yaşımı bildiği halde 38 yazmıştı Ondan 38 yazdım mazur gör :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR


achambo

achambo

Üye
Haa tamam dedemden genç misin pekii:)
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
evet Gencimm :)

- - - Eklendi - - -

evet Gencimm :)


- - - Eklendi - - -

evet Gencimm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve Dede
achambo

achambo

Üye
tahminimde bir yaş var:ehe
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
3 kere yazmış birde. Tamam anladık gençsin :D
Ah şu gençler ah, Bir onlardan birde aynalardan uzak durmak lazım artık..

her fırsatta yaşlandığını yüzüne vuruyorlar, zaten saçlar tepeden mekanı terk-i diyar eylemeye başladı..
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Ah şu gençler ah, Bir onlardan birde aynalardan uzak durmak lazım artık..

her fırsatta yaşlandığını yüzüne vuruyorlar, zaten saçlar tepeden mekanı terk-i diyar eylemeye başladı..
Aman üstad ne yaptın :)
bende Aslan yelesi gibi saç var ama hep 0 A vurdurmak istiyorum :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Aman üstad ne yaptın :)
bende Aslan yelesi gibi saç var ama hep 0 A vurdurmak istiyorum :p
İşim müsait olsa bende düşünüyorum ama, müşterileri ürkütmeyelim sonra..
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
Ah şu gençler ah, Bir onlardan birde aynalardan uzak durmak lazım artık..

her fırsatta yaşlandığını yüzüne vuruyorlar, zaten saçlar tepeden mekanı terk-i diyar eylemeye başladı..
Abi saçların dökülmesini ne güzel anlatmışın öyle :D
 
KcygtYsn

KcygtYsn

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve Emrgncy
KayraBey

KayraBey

Üye
Benim profil resmi çok güzel. Küçük yaprak o :D

Ayrıca torunum daha küçük yaşını söyleme Cabbar amca :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy


Üst Alt