İnanılmaz bir karışıklık ..

Sponsorlu Bağlantılar



İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
inşallah :oke:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Fakat o marka için domuz eti söylentisi var. Bu yüzden uzak duruyorum. Canım çekiyor ama yapacak birşey yok :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
KcygtYsn

KcygtYsn

Üye
Hadi buyur. Kuzum sen beni nereden tanıyorsun :D
Tanımıyorum sadece bi tahmin bu aralar okulda takımını bırakan arkadaşlarımın çoğunluğu fenerbahçeli hepsini Sivassporlu yaptım :) sende buyur abi :) kırmızı <3 beyaz :) Sivas <3 Türkiye :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Tanımıyorum sadece bi tahmin bu aralar okulda takımını bırakan arkadaşlarımın çoğunluğu fenerbahçeli hepsini Sivassporlu yaptım :) sende buyur abi :) kırmızı <3 beyaz :) Sivas <3 Türkiye :)
Ben bırakalı 20 sene oldu ama. Rıdvan vardı o zamanlar :D
 


Üst Alt