2000-2300 Tl Türkiye fiyatı olur kanımcaFiyat Açıklandımı Bu arada 3gb ram de neymiş yaa![]()
![]()
bence s4 daha güzel tasarim ve taşıma konusunda

2000-2300 Tl Türkiye fiyatı olur kanımca
Aynen dediğin gibi olur Abi. Fakat 4-5 Ay içinde fiyatı düşer.
ha tabi ekranı da iyi. Ancak 4k için çok erken. Ha reklam için falanda biz burada 4kat fazla hafıza yemesinden bahsediyoruz. 16gb anca yeterken 4k falan fıkra gibi yeminleo telefona istediğini yap 3 gb ramı dolduramazsın3GB rami düşündüm de yeni özellikler daha fazla ram yiyecektir yani normal sanırım.

o telefona istediğini yap 3 gb ramı dolduramazsın![]()
Dolar demedim zaten, ama air commandiydi multiwindowuydu bilmemnesiydi eskisine göre fazla yer, diye düşünüyorum.
Yani belki 2gb ram koysalar yetersiz kalırdı diyorum.
