''Samsung Galaxy Note 3'' Hakkında Her Şey Burada!

Sponsorlu Bağlantılar

vegatablo

vegatablo

Üye
bence s4 daha güzel tasarim ve taşıma konusunda
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL


MrExpert

MrExpert

Üye
Harbi bu çok iyimiş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Bu teknolojiye yetişemem ben... çok pahalı cihazlar almaya kıyamıyorum :ehe
 
aleranol

aleranol

Üye
Farkı kamera ve tahminimce % 50-% 70 arası daha iyi performans :D ha tabi ekranı da iyi. Ancak 4k için çok erken. Ha reklam için falanda biz burada 4kat fazla hafıza yemesinden bahsediyoruz. 16gb anca yeterken 4k falan fıkra gibi yeminle

- - - Eklendi - - -

Ha unutmadan onun arka kasası ne öyle ya çabucak deforme olur. Isıyı hapsetmesinden bahsetmiyorum bile.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
3GB rami düşündüm de yeni özellikler daha fazla ram yiyecektir yani normal sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
KayraBey

KayraBey

Üye
Yarısı dolu olur zaten..
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Arka deri kaplama kapağı haricinde bir cazibesi yok
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
tahminimce ve araştırdığım kadarıyla cihazda 512MB RAM bellek ayrılmış olarak geliyor. Yani cihazda görünen ram 2.5GB olabilir. O da kolayına dolmaz. Ama bataryası 3200mAh çok iyi olmuş. Gerçi onu da yüksek çözünürlüklü ekran etkileyebilir. Bence testleri bir görmek lazım.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu arada Türkçe olarak tam teknik özellik listesini de ekleyelim.

 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve ANIL
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Liste için teşekkürler abi konu başına ekledim. Her şeyi anlatıyor :oke:
 
legend_hellfire

legend_hellfire

Üye
Bana mı öyle geliyor acaba sanki tasarım konusunda LGnin telefonlarına benziyor..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
basın görselleri de konuya eklenmiştir:oke:
 


Üst Alt