''Samsung Galaxy Note 3'' Hakkında Her Şey Burada!

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
İlk benchmark sonuçları









 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tahminimce ve araştırdığım kadarıyla cihazda 512MB RAM bellek ayrılmış olarak geliyor. Yani cihazda görünen ram 2.5GB olabilir. O da kolayına dolmaz. Ama bataryası 3200mAh çok iyi olmuş. Gerçi onu da yüksek çözünürlüklü ekran etkileyebilir. Bence testleri bir görmek lazım.
Bence 512 mb olan sistemin kullanacağı alan daha fazla olacak Ali Kemal :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
[ENGİN];6466076' Alıntı:
Bence 512 mb olan sistemin kullanacağı alan daha fazla olacak Ali Kemal :)

umarım öyle olmaz. Yoksa bu donanım çılgınlığının Sonu gelecek gibi görünmüyor. Daha önce de dediğim gibi Google sonunda Androidi diğer üreticilere kapatıp Motorola mobility/android,Apple /ios,mşcrosoft/windows Phone,firefox os/lg,htc,Sony vs durumuna dönebilir piyasa.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Niye her android sürümü ile birlikte yüksek donanim ve ram gereksinimine ihtiyaç duyuyor sanıyorsun :D firmalarda bunun farkında ama sırf android pöpüler diye ses çıkarmak yerine donanıma yükleniyorlar.
Böyle giderse androidin sonunu iyi görmüyorum :D
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Gelişmiş özelliklerin rahat çalışabilmesi için daha fazla ram gerekiyor. Özellikle multi window için. Ayrılmış ramden bahsedilmedi hiç anlarız yakında...
 
boran9999

boran9999

Üye
Yazılan özellikler LTE modelinde olanlarla iç içe girmiş o yüzdende oldukca fazla kafa karıştırıcı. Bence önemli olan genel özellikler hatta en önemlisi ekran buda oldukca iyi hatta mükemmel Detay özelliklere fazla takılmamak lazım siz alışana kadar nasılsa bir başkası cıkacak. Döviz kur farkını hesaba katarsak 2350 TL fiyattan satılacakki inanılmaz pahallı. Ben bu parayı kesinlikle vermem anca promasyon olarak gelirse kullanabilirim İyi forumlar.
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
İlk benchmark sonuçları










Burda bir yanlışlık var. Örneğin Xperia Z Ultra antutu benchmark sonuçlarında 34252 skor almışken( skor kullanıcılar tarafından test edildi) bu resimlerde 29000 olarak gösteriliyor. Şimdi o paylaşılmış skorlar mi yalnış veya bunlar mi yalnış anlam veremedim? :)
Bence büyük ihtimalle bu resimler sahte :D
Eğer gerçek skoru görmek isterseniz buyrun alttaki video herşeyi net gösteriyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: serif55
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Skorlar değişkenlik gösterir :oke:
 
serif55

serif55

Üye
Burda bir yanlışlık var. Örneğin Xperia Z Ultra antutu benchmark sonuçlarında 34252 skor almışken( skor kullanıcılar tarafından test edildi) bu resimlerde 29000 olarak gösteriliyor. Şimdi o paylaşılmış skorlar mi yalnış veya bunlar mi yalnış anlam veremedim? :)
Bence büyük ihtimalle bu resimler sahte :D
Eğer gerçek skoru görmek isterseniz buyrun alttaki video herşeyi net gösteriyor :)

Manav domatesim çürük dermi hocam hiç ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Invoke

Invoke

Üye
Aynen, skorlara takılmayın, zaten aynı donanım fazla farketmiyor skorlarda 3aşağı 5 yukarı hep aynı, zultra note3 ve g2ye bakarsanız onlar basamağında farklar başlıyor.

***Bir de #57 deki tabloda kamera için 30fps diyor, 60değil? smooth motion 60fps demiş yavaş çekim 120fps demiş. Smooth motion ne oluyor ki? Normal şartlarda yine 30fps ile kayıt yapıyor sanırım?
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Samsung tarafından Galaxy Note 3 için sunulan bir basın bülteninde, 32GB versiyonunun 939CHF ( Yaklaşık 750€) fiyat etiketi ile Eylül ayı sonunda satışa sunulacağı belirtiliyor.
Galaxy Note 3′ün fiyatı ne olacak?
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Arka deri kapak hariç güzel ama ben LG G2'ye aşık oldum birde Z1
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[video=youtube;-Fo5x7ZIPCM]http://www.youtube.com/watch?v=-Fo5x7ZIPCM&feature=player_detailpage#t=3[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., Dede ve Nextman
aleranol

aleranol

Üye
tahminimce ve araştırdığım kadarıyla cihazda 512MB RAM bellek ayrılmış olarak geliyor. Yani cihazda görünen ram 2.5GB olabilir. O da kolayına dolmaz. Ama bataryası 3200mAh çok iyi olmuş. Gerçi onu da yüksek çözünürlüklü ekran etkileyebilir. Bence testleri bir görmek lazım.
Abi bildiğin gibi bir önceki batarya 3100 :D hani desek bi 3500e çıkmış of of ama değil bence :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Sanki şimdi de S2'yi büyütmüşler. Samsung biraz mühendislere para yedirmeli bence. Tamam hoş ama artık yeni tasarım lazım :)
 
.caner.

.caner.

Üye
Ben seviyorum bu tasarımı :hmmm
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Galaxy S4 Daha Şık Ve Güzel Note 3 İdare Eder
 


Üst Alt