L7 ye Rom Konusu istermisiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

AzizBasgan

AzizBasgan

Üye
    Konu Sahibi
L7 ye Rom Konusu istermisiniz.
Evet arkadaslar varmi bilmiyorum ama konu basligindaki gibi ayni L5'teki gibi L7 kullanicilarina bi rom konusu acmak istiyorum. L5'teki rom konum 11000'i asti isterseniz sizede oyle bir konu acabilirim sahsen. L7'si olan ve telefonunu iyi bilen kisilerde bana yardim edebilirse beraber halledebiliiz.
 


enver_techno

enver_techno

Üye
L7 için ICS ve Jellybean dosyalarını paylaşırsan güzel olur. Bir arkadaş yaklaşık 1 haftadır bu dosyları arıyor. KDZ işini herkes yapamıyor. O yüzden SFT dosyalarını burada paylaşmanı isterim :oke:
(OFFICIAL olması gerek)
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
AzizBasgan

AzizBasgan

Üye
    Konu Sahibi
L7 için ICS ve Jellybean dosyalarını paylaşırsan güzel olur. Bir arkadaş yaklaşık 1 haftadır bu dosyları arıyor. KDZ işini herkes yapamıyor. O yüzden SFT dosyalarını burada paylaşmanı isterim :oke:
(OFFICIAL olması gerek)
Tamamdir :oke: yakinda baslarim calismalara.
 
oyuncu438

oyuncu438

Üye
Yeni aldim bende l7 bana bu konularda destek olur musunuz?
 
enver_techno

enver_techno

Üye
Rica ederim. Yakinda dedigim biraz uzun olabilir suanda tatildeyim telefondan yaziyorum gelmem 1-2 haftayi alicak ozamana gelince ayrintili konu acicam.
İstediğin zaman açabilirsin benim için sıkıntı yok ;)
 
Peocawe

Peocawe

Üye
L7 için ICS ve Jellybean dosyalarını paylaşırsan güzel olur. Bir arkadaş yaklaşık 1 haftadır bu dosyları arıyor. KDZ işini herkes yapamıyor. O yüzden SFT dosyalarını burada paylaşmanı isterim :oke:
(OFFICIAL olması gerek)

Sanırım beni kastettin Enver.. Aynen dediğin gibi baya uzun süre yapamadım fakat sorun 4.1.2den 4.0.3 e dönülemiyormuş.. Ama editlenmiş bir v10 kdz dosyası buldum ve dün gece ilk denemede döndüm. Ben konu açacaktım fakat dosya linkini burada paylaşayım, arkadaşımız konuya ekler..

Bu arada böyle bir konu açılması çok faydalı olur, benim gibi yeni lg ye geçenler çok zahmet çekebiliyor..


- - - Eklendi - - -

 
  • Beğen
Tepkiler: enver_techno
AzizBasgan

AzizBasgan

Üye
    Konu Sahibi


Sanırım beni kastettin Enver.. Aynen dediğin gibi baya uzun süre yapamadım fakat sorun 4.1.2den 4.0.3 e dönülemiyormuş.. Ama editlenmiş bir v10 kdz dosyası buldum ve dün gece ilk denemede döndüm. Ben konu açacaktım fakat dosya linkini burada paylaşayım, arkadaşımız konuya ekler..

Bu arada böyle bir konu açılması çok faydalı olur, benim gibi yeni lg ye geçenler çok zahmet çekebiliyor..


- - - Eklendi - - -



Tesekkurler yakinda konuyu acicagim. Hem normal hemde custom romlar olarak 2'ye ayiracam Official rom'da kdz flashlanmasi sft ile kurma (onu bilmiyorum malesef saglam rehber lazim.) root bootloader cwm icinde sizden rehber bekliyorum arkadaslar. Custom romlarla ilgili bir sorunum yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: enver_techno
AzizBasgan

AzizBasgan

Üye
    Konu Sahibi
dostlar Yarin L7 ile ilgili konumu acmayi planliyorum. eger aksilik olmazsa oglen saatlerinde konu aktif olacak. Custom Rom listem hazir. o halledilebilir bi is ama. bu sft kurmayi bilmedigim icin biraz arastirma yapicam. root cwm bootloader onlarida arastirdim yarin insallah acicam konuyu.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
dostlar Yarin L7 ile ilgili konumu acmayi planliyorum. eger aksilik olmazsa oglen saatlerinde konu aktif olacak. Custom Rom listem hazir. o halledilebilir bi is ama. bu sft kurmayi bilmedigim icin biraz arastirma yapicam. root cwm bootloader onlarida arastirdim yarin insallah acicam konuyu.

Bekliyoruz :)
 
tsclub

tsclub

Üye
Çok iyi olur sabırsızlıkla bekliyorum :oke:
 


Üst Alt