AzizBasgan
Üye
L7 ye Rom Konusu istermisiniz.
Evet arkadaslar varmi bilmiyorum ama konu basligindaki gibi ayni L5'teki gibi L7 kullanicilarina bi rom konusu acmak istiyorum. L5'teki rom konum 11000'i asti isterseniz sizede oyle bir konu acabilirim sahsen. L7'si olan ve telefonunu iyi bilen kisilerde bana yardim edebilirse beraber halledebiliiz.


