Önerdiğin telefonlar s4tende büyük la![]()

G2 5.2 inç. One 4.7 ama daha büyük![]()
Nextman bey siz Lg G2 ile Note 3 arasında seçim yapsanız hangisini seçerdiniz ?

S4 şekil duruyor ama note 2 de sağ elle kullandığımı varsayarsak ekranın sol tarafından itibaren bi 1 cm küsürüne başparmak yetişmiyor.
G2 5.2 inç. One 4.7 ama daha büyük![]()

Anıl ama Lg hiç göstermiyor değil mi 5.2 inç olduğunu...
Kenarlar ince olduğu için göze hoş geliyor.
Nextman bey siz Lg G2 ile Note 3 arasında seçim yapsanız hangisini seçerdiniz ?

Tam 5.2 hakkını veriyorKenarlar ince olduğu için göze hoş geliyor.

Şu an Lg den soğudum evet
Tabiki Note 3![]()

S4 şekil duruyor ama note 2 de sağ elle kullandığımı varsayarsak ekranın sol tarafından itibaren bi 1 cm küsürüne başparmak yetişmiyor.
s4te parmağını esnettinmi anca yetişebilirsin olmazsa kasmazsın 2.eli devreye sokarsın![]()
Benim telefon ile hiç sorunum yok açıkçası...
Şu an Lg den soğudum evet![]()

Note 3 ile eğer başarıyı yakalayamazsa B planı yapmıştır bence samsung.Çünkü alel acele yapılan tanıtımın ardından hemen piyasaya sürülmesi biraz korkuttu açıkçası beni.Eğer bir sorun yaşanırsa cihazlarda faturası bu sefer ağır olur şahsi görüşüm.İşte ozaman tüm şans diğer oyunculara geçer![]()
biraz sabırlı olmak lazım...
İlk parti almamak lazım o zaman. Senden böyle bilgi gelincebiraz sabırlı olmak lazım...

telefonlar ne kadar çok küçük olursa olsun qwerty klavyede çift elle her zaman daha hızlı yazılır aga
Tek el çok rahat mesaj yazıyorsun ama her yere zıplayamıyorsunBenim telefon ile hiç sorunum yok açıkçası...

Ben bir cihaz için girişmleri başlattım hayırlı sonuçlanırsa kimse almadan gereken ön bilgileri vermeye çalışırım.Emin olun ama cihaz çıkar çıkmaz çok kısa bir süre sonra bir yama yayınlanır.Burda notumuz olsun![]()

Sana amca diyebilir miyim
S4 gibi diyorsun yani.kısa süre içinde güncelleme gelmişti.
Evet benim fikrim o birde tanıtımlarda ekran ve S-pen okadar akıcı geldiki cidden şüphe ettim.Ve videoyu kayıt ettim tekrar tekrar izledim kanımca farklı bir durum söz konusu.Bunuda yakında anlarız.
Sana amca diyebilir miyim
S4 gibi diyorsun yani.kısa süre içinde güncelleme gelmişti.
